جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 11 اسفند 1395     
ایجاد هماهنگی میان 32 دستگاه مسئول در نوسازی، گام نخست تحقق نوسازی بافت های فرسوده است

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران ضمن حضور در برنامه مناظره اجتماعی ، هماهنگی میان دستگاه ها و نهادهای مسئول در نوسازی بافت های فرسوده را نخستین و ضروری ترین گام برای تحقق اهداف نوسازی متوازن در شهر تهران عنوان کرد.

با موضوع بافت های فرسوده؛ چالش ها و راهکارها و با حضور عباداله فتح اللهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و مسعود نورانی عضو هیأت مدیره انجمن انبوه سازان مسکن تهران روانه آنتن شد.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران در این برنامه رادیویی نوسازی بافت های فرسوده را اقدامی چند بعدی عنوان کرد و گفت: این مسئله در حقیقت میان دستگاه های مختلف باید انجام شود. اگر نوسازی بر اساس استانداردها صورت بگیرد، باید مجموعه رفتارها و فرآیندهایی که به ارتقاء کیفیت زندگی در محل منجر می شود، با یکدیگر هماهنگ باشند. 

فتح اللهی خاطرنشان ساخت: در مسئله بافت های فرسوده، 32 دستگاه اجرایی در کشور مسئولیت دارند. هماهنگی این تعداد دستگاه و نهاد در راستای یک هدف، گام نخست و ضروری برای دستیابی به آن است. این هماهنگی زمانی در ایران شکل می گیرد که رابطه دولت مرکزی با دولت محلی یا همان شهرداری ها و شورای شهر مناسب باشد.

مدیر عامل نوسازی شهر تهران به اقدامات دولت یازدهم اشاره کرد و عنوان داشت: در دولت یازدهم بر اساس سند ملی راهبری محلات ناکارآمد و فرسوده، ستادی به نام ستاد ملی بازآفرینی کشور ایجاد شده است که مسئولیت آن بر عهده رئیس جمهور و در غیاب ایشان با وزیر راه و شهرسازی است. بر اساس مذاکراتی که انجام داده ایم، پذیرفتند شهرداری تهران به نمایندگی از مدیریت های شهری کشور، در این ستاد عضو شود تا بتوانیم پل هماهنگی را ایجاد کنیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: