جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 10 اسفند 1395     
بهسازی بزرگراه آزادگان با احداث بیش از 4 کیلومتر کانیو

به گزارش گروه عمران شهری تهرانی نیوز، فعالیت بهسازی و اصلاح هندسی بزرگراه آزادگان با هدف ایمن سازی و کاهش ترافیک در این بزرگراه درحال اجرا است.

شهنام جوادیان معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: با توجه به ترافیک و مخاطرات به وجود آمده در بزرگراه آزادگان طرح بهسازی و اصلاح هندسی رابط های کندرو به تندرو و برعکس این بزرگراه در حال اجرا و تاکنون 50 درصد پیشرفت داشته است.

وی افزود:  طول اتوبان آزادگان داخل حریم این منطقه حدود 7/8 کیلومتر از بوستان یاس تا تقاطع پل آیت الله سعیدی است که طرح بهسازی در این مسیر در 6 نقطه مجزا اتفاق می افتد.

این عملیات در مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان زیر پل شهید کاظمی با انسداد باند تندرو به کندرو و تعویض راستگرد اتوبان شهید کاظمی به آزادگان، مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان بعد از پمپ بنزین خلازیر  با انسداد باند تندرو به کندرو و نیز مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان حد فاصل خیابان خلازیر تا دولتخواه با احداث کندرو به تندرو  انجام می شود.

همچنین مسیر شرق به غرب اتوبان آزادگان بعد از خیابان شقایق با انسداد باند کندرو به تندرو، مسیر غرب به شرق اتوبان آزادگان روبروی روستای علی آباد قاجار با بازگشایی باند کندرو به تندرو و مسیر غرب به شرق اتوبان آزادگان قبل از پل شهید کاظمی ورودی اتوبان خلیج فارس با انسداد باند تندرو به کندرو بهسازی خواهد شد.

به گفته وی در عملیات بهسازی و اصلاح هندسی این بزرگراه که تا پایان سال به اتمام می رسد در مجموع بیش از 4 کیلومتر کانیو احداث می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: