جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 9 اسفند 1395     
رئيس ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار خبر داد
ارائه تولیدات حدود سه هزار زن سر پرست خانوار در دهمين نمايشگاه زنان و توليد ملي

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز،رئيس ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوارشهرداری تهران با اعلام  آغاز به کار دهمين نمايشگاه زنان و توليدات ملي از  ١٣ اسفندماه سال جاري گفت: دو هزار و975  زن سر پرست خانوار  توليدات دهمين نمايشگاه زنان و توليد ملي را پشتيباني مي كنند.

فهيمه فيروز فر با اعلام اين خبر در نشست خبري ظهر امروز گفت: ٧٤ غرفه در متراژ ي به مساحت سه هزار و449 مترمربع  با حضور صنف هاي شركت كننده در حوزه پوشاک زنانه، مردانه، كودك و صنايع دستي، كالاي خواب ، زيورآلات در نظر گرفته شده است. 

فیروزفر افزود: به منظور ادامه روند موجود در ماه های باقی مانده از دوره اخیر مدیریت شهری تلاش می کنیم تا با شبکه سازی و ثبت یک سازمان مردم نهاد این امکان را فراهم کنیم تا خود زنان سرپرست خانوار قدرت اداره کردن مکانی مانند ستاد را داشته باشند. 

وی با تاکید براینکه سازمان مردم نهادی مانند باشگاه توان یاران می تواند هم در بحث مددکاری و هم آموزش گام های مثبتی بردارد، خاطر نشان کرد: بر همین اساس قرار است تا خردادماه سال آینده نرم افزاری را تهیه کنیم که در آن ستاد توانمندسازی به تمامی افراد معرفی شود. کسانی که اطلاعات نزد ما دارند رمز عبور و نام کاربری دریافت می کنند و با وارد کردن این اطلاعات می توانند درخواست مشاروه خود را اعلام کنند و مشاوره های لازم هم از سوی کسانی که نذر فرهنگی کرده اند ارایه می شود. 

فيروز فر با اشاره به زمان برگزاري نمايشگاه از ١٣ تا ٢٣ اسفند ماه جاري در  محل دائمي نمايشگاه هاي شهرداري تهران در بوستان گفتگو، افزود: نمايشگاه زنان و توليدات ملي به شبكه اشتغال پايدار زنان سرپرست خانوار به همت شهرداري تهران با تأمين فضا هم براي فروش و هم توليد كمك مي كند. 

اين مقام مسئول با بيان اين كه تعداد غرفه ها سال قبل ٦٨ عدد بوده افزود: در حال حاضر به دليل استقبال زياد اين تعداد به ٧٤ رسيده است . 

وي ادامه داد: در اين نمايشگاه ٢٤ غرفه حوزه پوشاک زنانه، ١٣ غرفه به پوشاک مردانه، ٧ غرفه به وصرت مشترک مردانه زنانه، ١٣ غرفه كودك، ٤ غرفه صنايع دستي، ٣ غرفه حجاب، ٢ غرفه كالاي خواب و ٤ غرفه به زیور آلات  اختصاص پیدا کرده است.

فيروز فر با اشاره به استقبال توليدكنندگان از نمايشگاه زنان و توليدات ملي، تصريح كرد: علاوه بر استقبال توليدكنندگان، ما با استقبال شهروندان نيز به دليل قيمّت مناسب مواجه هستيم. 

رئيس ستاد توانمندسازي زنان سرپرست خانوار تصريح كرد: براي اين دوره از نمايشگاه زنان و تولید ملی  درخواست شركت از هندوستان نيز داشتيم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: