جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 اسفند 1395     
در سومین همایش بین‌المللی مهندسی سازه ایران
پل‌های تقاطع بزرگراه شیخ‌فضل‌ا... نوری با بزرگراه محمدعلی جناح سازه برتر کشور در سال 1395 شناخته شدند

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز:هیات داوران سومین همایش بین‌المللی مهندسی سازه ایران، پل‌های تقاطع چندسطحی بزرگراه شیخ فضل‌ا... نوری با بزرگراه محمدعلی جناح را به عنوان سازه برتر کشور در سال 1395 برگزید.

 

 همزمان با برگزاری سومین همایش بین‌المللی مهندسی سازه ایران در هتل المپیک، نتایج ارزیابی هیات داوران در بخش سازه‌های برتر این همایش اعلام شد و طی آن پل‌های تقاطع چندسطحی بزرگراه شیخ فضل‌ا... نوری با بزرگراه محمدعلی جناح براساس 4 معیار نوآوری و خلاقیت در طراحی سازه، اجرای سازه، مدیریت پروژه، زیبایی و ماندگاری معماری، به عنوان سازه‌های برتر کشور در سال جاری برگزیده شد.

اهدای این جایزه در حالی صورت گرفته است که سال گذشته نیز پروژه‌های احداث پل‌های ارتباطی بزرگراه شهید باکری با آزادراه تهران- کرج و همچنین تقاطع غیرهمسطح میدان محلاتی در بزرگراه امام علی(ع) در دومین دوره این همایش موفق به کسب بالاترین امتیاز در میان سایر سازه‌های برتر کشور شدند.

گفتنی است پل‌های تقاطع چندسطحی بزرگراه شیخ فضل‌ا... با بزرگراه جناح شامل 2 دستگاه پل اصلی و 4 دستگاه پل جهتی می‌باشد. بهره‌برداری از این پل‌ها که از جمله پل‌های صندوقه‌ای بتنی در شهر تهران محسوب می‌شود، مشکل عرض ناکافی معبر در تقاطع مذکور و همچنین در مسیر آزادراه تهران- کرج را برطرف ساخته و درنتیجه سبب روان‌سازی بار ترافیک در این بزرگراه ها شده است. به این ترتیب مشکل راهبندان‌های گسترده در بزرگراه‌های شیخ فضل ا... و جناح به عنوان شریان‌های مهم غرب تهران بهبود یافته و با توجه به ارتباط این بزرگراه‌ها با آزادراه تهران- کرج، زمان سفرهای برون شهری نیز کاهش پیدا کرده است.

                                                                                                          

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: