جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 اسفند 1395     
از سوی اداره کل حقوقی شهرداری تهران برگزار می شود
فینال مسابقات موت کورت با حضور مسئولین ارشد مدیریت شهری پایتخت

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز:مدیر کل حقوقی شهرداری تهران از برگزاری فینال مسابقات موت کورت، با حضور اعضای کیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر تهران، معاونین و مدیران ارشد مدیریت شهری، روسای حقوقی مناطق و کارشناسان حقوقی در سالن ایران زمین شهرداری تهران خبر داد.

 

دکتر سید محمد طباطبایی نژاد مدیر کل حقوقی شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ارتقاء سطح دانش تخصصی کارشناسان حقوقی شهرداری تهران، آشنایی با فنون، مهارت های نوین و موثر دفاعی، تحلیل مسائل شایع و چالش بر انگیز شهرداری، ارائه راهکارهای موثر در حل پرونده ها و موقعیت های واقعی و تبادل تجربیات و ارتقاء سطح کیفی دفاع در محاکم عمومی، سازمان ها، و شرکت های تابعه شهرداری تهران بود.

مدیر کل حقوقی شهرداری تهران در ادامه اظهار  داشت: مسابقه موت کورت (شبیه سازی دادگاه های داخلی) در راستای اجرای دستورالعمل های مربوط با موضوعات حقوقی در حوزه مقررات شهرداری، سازمان ها و شرکت های تابعه برگزار شد.

دکتر طباطبایی نژاد در خصوص نحوه ی امتیاز دهی از سوی هیئت داوران به تیم های شرکت کننده در مسابقات موت کورت چنین گفت: هیئت داوران امتیاز هر تیم را بر اساس نحوه ارائه مستندات قانونی، نوآوری، مسائل روان شناختی از قبیل اعتماد به نفس و فن بیان داد که بر این مبنا تیم های برتر انتخاب شدند.

مدیر کل حقوقی شهرداری تهران، خاطر نشان کرد: پس از بررسی های لازم از سوی هیئت داوران یک تیم از سازمان مدیریت پسماند به سرپرستی آقای رحمتی، یک تیم از شهرداری منطقه یک به سرپرستی خانم جلیلی، و دو تیم نیز به سرپرستی خانم فرضی پور و آقای فرهمند در فینال این مسابقات به رقابت می پردازند.

وی همچنین متذکر شد: در فینال این دوره از مسابقات موت کورت، فقط یک سوال مشترک بین چهار تیم راه یافته به مرحله پایانی برگزار خواهد شد که ملاک انتخاب تیم های اول تا چهارم اخذ با لاترین نمره از سوی هیات داوران خواهد بود که از قضات دادگاه تجدید نظر هستند.

دکتر طباطبایی نژاد ضمن اشاره به استقبال خوب و کم نظیر همکاران در مجموعه ی حقوقی شهرداری تهران اعم از ادارات حقوقی مناطق، سازمان ها، شرکت های تابعه از برگزاری مسابقات موت کورت، گفت: پس از فینال این مسابقات به تیم های برتر تندیس مسابقات، لوح تقدیر وجوایزی به رسم یادبود اهداء خواهد شد.

لازم به ذکر است، فینال مسابقات موت کورت در روز دوشنبه مورخ 9/12/95 از ساعت 13:30در سالن ایران زمین شهرداری تهران برگزار خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: