جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 7 اسفند 1395     
در همایش بزرگ ترافیکی انجام شد
اخذ رتبه برتر کیفیت آموزش ترافیک توسط شهرداری منطقه 15

به گزارش اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز:پارک آموزش ترافیک منطقه 15 در همایش بزرگ ترافیکی موفق به اخذ رتبه برتر کیفیت آموزش در میان دیگر پارکهای ترافیک تهران شد.

 

 سالمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: پارک ترافیک منطقه به جهت گسترش فرهنگ صحیح ترافیکی، نهادینه کردن قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در اذهان کوکان موفق به اخذ رتبه برتر شد.

 سالمی با اشاره به اینکه منطقه 15 از مناطق پر تصادف تهران است خاطرنشان کرد: آموزش در میان کودکان و نوجوانان از اولویت های پارک ترافیکی بوده و برای اولین بار در کشور برنامه ای در قالب رانندگان کوچک  ویژه 370 دانش آموز و برگزاری آزمون  انجام شد که در دوره اول این برنامه 86 درصد از دانش آموزان آموزش دیده و نمره قبولی را کسب کردند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه در ادامه افزود: در 4 ماهه اخیر آموزشهای لازم در پارک ترافیک منطقه به  16 هزار دانش آموز مقطع ابتدایی ارائه و کودکان با نحوه آموزش با نرم افزارهای ترافیکی و وسایل بازی بروز همراه با بیانی کودکانه و ملموس آشنا شدند.

این گزارش حاکیست، در همایش ترافیکی که با حضور 500 نفر از مسئولین و دانش آموزان برگزار شد سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشکر از معاون حوزه حمل و نقل و ترافیک منطقه به جهت تحول در آموزش و ترویج فرهنگ ترافیک با اهداء  لوحی از مدیر پارک ترافیک منطقه تقدیر کرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: