جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 اسفند 1395     
مازيار حسيني در مراسم بازديد هنرمندان از پلازاي ولي عصر مطرح كرد
اختصاص سه هزار متر از مجموعه پلازاي ولي عصر به بخش فرهنگي

به گزارش گروه حمل و نقل وترافیک شهری شهرداری نیوز:معاون شهردار تهران اعلام کرد:سه هزار متر از مجموعه پلازاي ولي عصر به بخش فرهنگي  تخصيص  داده مي شود.

مازيار حسيني ضمن ديدار با هنرمندان در مجموعه پلازاي ولي عصر  گفت : ميدان ولي ولي عصر در سيطره ورقه هاي آهني بود ،این در حالی بود که همه فكر مي كردند بلاخره پشت ورقه آهني چه اتفاقي در حال رخ دادن است . 

 

وي افزود:  خوشبختانه از امشب اين ورقه ها جمع و پلازاي ميدان ولي عصر آماده تحويل يه مردم مي شود.حسيني تاكيد كرد:شهر ما بايد انسان محور  شود و خودرو محور شدن شهر با طبيعت انسان تعارض دارد كه اين فرهنگ بايد اصلاح شود. 

به گفته حسینی، در شهرهاي بيشرفته دنيا اين سيكل خودرو محوري در حال قطع شدن است افزود:بايد در جامعه مردم از وسایل حمل و نقل عمومي استفاده كنند که این امر مستلزم توسعه زير ساخت هاي توسعه حمل ونقل عمومي است. 

وي تاكيد كرد: در حال حاضر 30 هزار نفر در پروژه خط شش وهفت مترو تهران کار می کنند که این امر نوید چشم انداز روشنی را در این رابطه می دهد. معاون شهردار تهران با تاكيد بر استفاده فرهنگي از فضاي پلازاي ولي عصر گفت :اين فضا قابليت تجمع فرهنگي مردم را داراست  و مي توان با توجه به معماري سنتي اين فضا بحث هاي فرهنگي  در اين مجموعه دنبال خواهد شد كه مي توان  گفت سه هزار متر از فضاي فرهنگي تخصيص داده شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: