جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 اسفند 1395     
مراجعه حضوری ماموران بازیافت برای دریافت پسماندهای حجیم در منطقه 7

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز:معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 7 از مراجعه حضوری ماموران بازیافت به درب منازل شهروندان برای دریافت پسماندهای حجیم خبر داد. 

 

محمد علی شعبانی با اعلام این مطلب افزود: اداره بازیافت منطقه پس از تماس شهروندان با این اداره به صورت رایگان پسماندهای حجیم شان را جمع آوری کرده و پس از تعمیر برخی از آنها، وسایل مورد استفاده را در اختیار نیازمندان قرار می دهد.

 

وی در ادامه از برگزاری جشنواره هفت سین از دوریختنی ها در مدارس منطقه خبر داد و تصریح کرد: در این طرح دانش آموزان مدارس سطح منطقه با استفاده از دورریختنی ها سفره هفت سین می سازند.

 

معاون شهردار منطقه 7 عنوان کرد: این جشنواره به یکی از گرایش‌های هنری معاصر می‌پردازد که در پیوند با نقاشی، مجسمه‌سازی و... به بیانی متفاوت از هنر شکل یافته از مواد دورریختنی ، زباله و پسماندهای شهری می‌پردازد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با هدف ارتقاء روحیه قناعت و ساده زیستی و با تاکید بر اصلاح الگوی مصرف برگزار می شود، خاطرنشان کرد: دانش آموزان مدارس منطقه 7 در این طرح از دور ریختنی ها سفره هفت سین درست می کنند. همچنین از بهترین ها نمایشگاهی راه اندازی و در پایان به بهترین اثر جایزه تعلق می گیرد.

شعبانی یادآور شد: در این طرح دانش آموزان باید از وسایل دورریختنی همچون ‌زباله های خشک ،‌آهن های بلااستفاده ،‌فویل‌،آلومینیوم ،‌پلاستیک و مواردی از این دست سفره هفت سین بسازند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: