جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 اسفند 1395     
آماده سازی بوستان های شمال شرق تهران در آستانه نوروز 96

به گزارش اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز: معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از تجهیز و آماده سازی بوستان های شهر خبر داد و گفت: در آستانه نوروز و استقبال شایسته از مسافران نوروزی و شهروندان، بوستان های شهر تجهیز و مناسب سازی می شود.

حسین سیگارودی در این باره افزود: در آستانه فصل زیبای بهار و پیش بینی حضور گسترده ای از مسافران نوروزی در شهر و همچنین استفاده شهروندان از فضاهای سبز و بوستان های منطقه کلیه بوستان های شمال شرق تهران مناسب سازی می شود.

 

وی گفت: در این طرح بیش از 200 هزار گل لاله در بوستان های یاس فاطمی، الغدیر، ارکیده، صدف، ساحل، پلیس، رسالت ، تولد و ... کاشت می شود.

سیگارودی افزود: تا به امروز بیش از صدو پنجاه هزار از این گل های لاله کاشت شده که تا پایان سال جاری کاشت این گل های زیبا ادامه خواهد داشت.

معاون خدمات شهری منطقه 4 با اشاره به زیباسازی لچکی ها و فضاهای سبز در گوشه گوشه شمال شرق تهران افزود: در این راستا می توان به بازپیرایی رفیوژ خیابان حجربن عدی به عنوان یکی از پرتردد ترین خیابان های منطقه اشاره داشت.

وی افزود: در این طرح انواع گونه های گیاهی از جمله بربریس، خرزهره و یاس هلندی به سرانه فضای سبز منطقه افزوده شد.

 

سیگارودی در پایان با اشاره به دیگر فعالیت های این حوزه در بوستان ها گفت: رنگ آمیزی نیمکت ها، تعمیر و نظافت المان های بوستانی از جمله دستگاه های ورزشی و بازی های کودکانه، مرمت آبخوری های معیوب، ترمیم جداول، آب نماها، تابلوهای راهنمایی و شناسایی در بوستان ها ، رسیدگی به شبکه روشنایی بوستان ها و ... از دیگر اقدامات این حوزه است




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: