جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 2 اسفند 1395     
در محدوده منطقه 19
نزدیک به هزار سگ ولگرد از ابتدای سال زنده گیری شده است

به گزارش اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز: از ابتدای سال جاری نزدیک به هزار سگ ولگرد در محدوده نواحی این منطقه زنده گیری شده است. 

 

مهرداد زنگنه فر موقعیت حاشیه ای این منطقه را مهمترین دلیل تجمع سگ های ولگرد در محدوده این منطقه دانست و افزود: در همین راستا به منظور تأمین امنیت و بهداشت عمومی شهروندان با از ابتدای سال 928 سگ بلاصاحب طی 660 مورد گشت زنی اکیپ زنده گیری اداره ساماندهی منطقه جمع آوری شد.

 

به گفته وی در طول سال 364 پیام نیز در سامانه 137 این منطقه با موضوع زنده گیری سگهای بلاصاحب ثبت و نسبت به زنده گیری آنها اقدام شده است.

 

معاون شهردار منطقه در بخش دیگری به فعالیتهای اجرا شده درخصوص بند 20 اشاره کرد و گفت: در ماه گذشته 4 صنف آلاینده طی اجرای رأی بند 20 در بهمن ماه تعطیل شد.

 

وی تصریح کرد: این اصناف شامل مشاغل آهنگری، ریخته گری، تراشکاری هستند که به دلیل ایجاد مزاحمت، آلودگی های صوتی و زیست محیطی مشمول رأی بند 20 مبنی بر تعطیلی شدند.

 

همچنین رأی تمهیدات درخصوص صنایعی که نیاز به اجرای شرایط خاص برای ادامه کار داشتند اجرا شد که در همین راستا 6 واحد صنفی بخاطر  عدم رعایت نکات بهداشتی، ایمنی و آتش نشانی مشمول رأی تمهیدات شدند.

 

زنگنه فر همچنین به رایزنی های انجام شده با شهرداری باغستان درخصوص واگذاری زمینی در اطراف این شهر برای انتقال واحدهای صنفی آلاینده خیابان خلازیر اشاره کرد و افزود: طی رایزنی های انجام شده، شهردار باغستان موافقت خود را در رابطه با این موضوع اعلام کرده و درحال مذاکره و رایزنی با سایر ارگانها به منظور اجرایی شدن این موضوع هستیم.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: