جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 اسفند 1395     
به مناسبت هفته درخت کاری انجام می شود
غرس 150 هزار اصله نهال در جنوب تهران

به گزارش گروه محیط زیست شهرداری نیوز: معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 از کاشت 150 هزار اصله نهال در عرصه های جنگل کاری و محدوده شهری این منطقه جنوبی خبرداد.

 سعید شیرازی با بیان این مطلب گفت: به مناسبت هفته درختکاری و همزمان با فصل مناسب کاشت نهال، طرح توزیع رایگان نهال های مثمر بین شهروندان با استقبال گسترده از سوی شهروندان در حال اجراست و تا 15 اسفند ادامه دارد. 

شیرازی با اشاره به توزیع نهال های سیب، زردآلو، گیلاس، آلو، به و توت ویژه شهروندان، افزود: تیم های کارشناسی و عوامل اجرایی از زمان تحویل تا کاشت نهال، شهروندان را همراهی می کنند و توضیحات لازم را برای نگهداری درختان به آنها می دهند. 

وی با اشاره به اینکه آمادگی توزیع 50 هزار نهال بین شهروندان از سوی مدیریت شهری منطقه 20 وجود دارد، ادامه داد: علاقه مندان برای استفاده از این طرح می توانند با شماره های 33742821، 33394939 و همچنین سامانه 137 تماس بگیرند و یا به مرکز آموزش و مشاوره گل و گیاه واقع در بزرگراه شهیدکریمی، بوستان فجر مراجعه کنند. 

شیرازی به وجود 8 عرصه جنگل کاری در محدوده حریم منطقه 20 نیز اشاره کرد و گفت: پیش بینی شده است 100 هزار نهال غیرمثمر و مقاوم به شرایط آب و هوایی منطقه نیز در عرصه های جنگل کاری این منطقه غرس شود تا کمربند فضای سبز محدوده حریم شهر تهران بیش از پیش تقویت و حفظ شود.

 

معاون امورشهری و محیط زیست شهرداری منطقه 20 توسعه فضاهای سبزشهری و ارتقاء آگاهی شهروندان نسبت به نگهداری و مراقبت از بوستان های شهری را ازاولویت های مدیریت شهری این منطقه برشمرد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: