جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 1 اسفند 1395     
ثبت 40 هزار اثر شهروندان منطقه 15 در پنجمین جشنواره مشکات

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز:معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 15 از ثبت حدود 40 هزار اثر شهروندان در پنجمین جشنواره مشکات خبر داد.

اسماعیلی با اعلام مطلب فوق افزود: امسال پنجمین جشنواره مشکات در سرای محلات، مدارس و مساجد منطقه با برگزاری کارگاه های آموزشی، جلسات توجیهی و هفتگی مسئولین خانه های آموزش شهروندی سبب مشارکت و شناخت بیشتر شهروندان به جشنواره شد.

اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: یکی از مهم ترین ابزار موفقیت در جشنواره مشکات مشارکت خوب شهروندان بوده که بستر را برای اجرای هر چه بهتر  برنامه های  فرهنگی و اجتماعی فراهم می آورد.
وی با اشاره به ثبت حدود 40 هزار اثر در جشنواره پنجم در این منطقه ادامه داد: محور و هدف اصلی جشنواره مشکات بر اساس آسمان آبی زمین پاک تدارک دیده شده است و این جشنواره یکی از ارکان مهم آموزشی است که می تواند مشکلات مردم را شناسایی و با دیدگاه ها و نظرات شهروندان در این زمینه ها آشنا شد.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اشاره به اینکه مهلت ثبت آثار تا 30 بهمن بود خاطر نشان کرد: آثار از اول اسفند ماه تفکیک و به دبیرخانه مرکزی ارسال می شود و تا پایان سال نیز با برپایی مراسم اختتامیه از نفرات برتر تجلیل خواهد شد.
شایان ذکر است، منطقه 15 در جشنواره چهارم در برخی محورها به ویژه پسماند از مناطق برتر تهران بود و با توجه به ثبت آثار؛ پیش بینی می شود در سالجاری نیز منطقه در این محور رتبه کسب نماید.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: