جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 30 بهمن 1395     
معاون شهردار تهران خبر داد
تاكيد مديريت شهري بر تامين مسكن، درمان و رفاه خانواده بزرگ شهرداري تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز: معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در حاشیه بازدید از مرکز تفریحی ، رفاهی الماس شهر از زحمات  مدیر کل رفاه ، تعاون و خدمات اجتماعی و معاونین منابع انسانی مناطق شهرداری که در جریان حادثه پلاسکو و شهادت آتش نشانان جان بر کف بیشترین اهتمام و رسیدگی را به خانواده های شهدا داشتند تقدیر کرد . 

سید جعفر تشکری هاشمی در نشستی صمیمانه که از سوی اداره کل رفاه ، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران برگزار شده بود از زحمات و تلاش بی وقفه معاونین منابع انسانی مناطق شهرداری تهران که در جریان حادثه پلاسکو ، بیشترین اهتمام و رسیدگی را به خانواده شهیدان آتش نشان داشتند تقدیر و تشکر کرد و گفت : در معاونت منابع انسانی باید خالصانه ، دوستانه و با ارادت نسبت به همکاران و مشکلاتشان عمل کنیم .

 

معاون توسعه منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه کار و تلاش را باید سرلوحه معاش خود قرار دهیم، تصریح کرد: گاهی تصور می شود جهاد تنها در میدان نبرد با دشمن به دست مي آيد، در حالی که جهاد در راه خدا محدود به میدان نبرد نیست و خدمت خالصانه به خلق خدا از مصادیق جهاد فی سبیل لله است.

 

وی با اشاره به ایثار و فداکاری آتش نشانان در حادثه پلاسکو اظهار داشت: جانفشانی عزیزان اتش نشانان، مصداق دیگری از جهاد در راه خداوند است و اینکه جمعي از همكارانمان در تمام لحظات اندوه و نگراني خانواده عزيز آتش نشانان، شریک غم این عزیزان بودند، جای تقدیر و تشکر دارد.

 

تشکری هاشمی با تاکید بر اینکه به عنوان یک مسئول در خانواده بزرگ شهرداری تهران، در مقابل همکاران باید به عنوان عضوی از اعضاي خانواده خود عمل کنیم، تصریح کرد: بايد هر چه را که برای اعضای خانواده خود می خواهیم، برای همکاران هم همان را بخواهیم. معاون شهردار تهران با اعلام اينكه در مجموعه منابع انسانی، حتي مسائل و مشکلات شخصی پرسنل را پیگیری مي كنيم، تاکید کرد: چنانچه همکاری در ارتباط با شغل، مسئولیت، خانواده و حتي موارد شخصی با مسأله و مشکلی مواجه باشد، وظیفه ما در معاونت توسعه منابع انسانی است که با همدلی و همراهی برای مشکلات همكارمان چاره اندیشی کنیم.

  

تشکری هاشمی در پایان از مجتمع رفاهی – تفریحی الماس شهر بازدید کرد و گفت : با توجه به اینکه 3 مقوله مسکن ، درمان و رفاه پرسنل تاکید شهردار تهران و خواسته معاونت توسعه منابع انسانی است ، از تمامی ظرفیت های رفاهی و خدماتی و تفریحی به منظور استفاده همکاران بهره خواهیم گرفت . 

 برنامه ریزی برای برگزاری هرچه باشکوهتر چهلم شهدای آتش نشان در دست اقدام است   

در ادامه نوید رضا خدیوی مدیر کل رفاه ، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران نیز ضمن تشکر از معاونین منابع انسانی شهرداری تهران در حمایت از خانواده های گفت : شهدای اتش نشان در حادثه پلاسکو ایثار و فداکاری را به معنای واقعی نشان دادند که امیدوارم روحیه جهادی شان سرحوله عملکرد ما باشد . 

مدیر کل رفاه ، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای رسیدگی به خانواده های شهدا آتش نشان تصریح کرد: با همت اداره کل رفاه و هماهنگی معاونین مناطق ، تمامی موضوعات مورد نیاز خانواده شهدا  پیگیری شد در عین حال برنامه ریزی برای برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم چهلم شهدای آتش نشان صورت گرفته است . 

خدیوی در ادامه به اجرای برنامه های تفریحی و رفاهی برای خانواده مغزز شهدای اتش نشان گفت : تور زیارتی برای عزیزان در نظر گرفته شده است که به زودی جزییات ان را اعلام خواهیم کرد

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: