جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 بهمن 1395     
مقصر اصلی باخت در شهرآورد، برانکو بود

ورزش > لیگ برتر - فرشاد پیوس، مهاجم اسبق پرسپولیس، با وجود باخت تیم سابقش در شهرآورد معتقد است باید از این تیم حمایت شود اما با این وجود انتقادات زیادی را متوجه برانکو می‌سازد.

 
روزنامه خبرورزشی نوشت:
* فکر می‌کردید پرسپولیس با این همه بازیکن ممتاز شهرآورد را واگذار کند؟
پرسپولیس باید شهرآورد را می‌برد. مطمئناً قهرمانی با برد شهرآورد شیرین‌تر می‌شد اما روز شهرآورد، روز پرسپولیس نبود. درست است که پرسپولیس پیش از شهرآورد، 13 امتیاز از استقلال بیشتر بود اما این نکته ناخودآگاه باعث شده بود که بازیکنان پرسپولیس به نوعی با غرور کاذب به مصاف استقلال بروند. آنها خیال‌شان یک‌جورهایی راحت بود که پرسپولیس، در شهرآورد برنده می‌شود به همین دلیل آسوده و بی‌خیال به مصاف رقیب سنتی‌شان رفتند تا بازی را ناباورانه واگذار کنند.
* نقش برانکو در شکست پرسپولیس تا چه اندازه بود؟
برانکو حتماً مقصر اول باخت شهرآورد است. بزرگترین اشتباه سرمربی کروات پرسپولیس، تعویض رامین رضاییان بود، مدافع راستی که در حرکتی عجیب با حضور یک مهاجم سرزن، علیپور، از بازی بیرون رفت. اشتباه دیگر برانکو، استفاده نکردن از شهاب کرمی در پست هافبک دفاعی بود. حسین ماهینی هم باید در پست دفاع چپ بازی می‌کرد نه هافبک دفاعی. محسن مسلمان هم در پست هافبک چپ اصلاً کارایی خوبی نداشت، بازیکنی دائم تمایل داشت به وسط میدان برود. جدا از این مسائل فنی، من تعجب می‌کنم چرا برانکو از دستیارانش و در رأس آنها کریم باقری مشورت نمی‌گیرد؟ برانکو نباید خودرأی باشد و حتماً باید از دستیارانش مشورت بگیرد. کریم باقری اشراف خوبی روی پرسپولیس دارد و حتماً می‌توانست به برانکو کمک کند اما سرمربی پرسپولیس از هیچ کدام از دستیارانش مشورت نمی‌گیرد.
* برانکو در اظهارنظری عجیب گفته جای کامیابی‌نیا در شهرآورد خالی نبود.
واقعاً؟! جای کمال کاملاً خالی بود اما برانکو می‌توانست گزینه‌های بهتری نسبت به ماهینی را در آن منطقه بازی دهد.
* افت احتمالی ناشی از باخت در شهرآورد، عملکرد پرسپولیس را برای دیدار با سپاهان و دیدارهای بعدی‌اش تحت تأثیر قرار نمی‌دهد؟
برانکو باید تیم را به لحاظ روحی- روانی جمع کند. کار روحی- روانی روی تیم بازنده از هر نکته دیگری مهم‌تر است که حتماً باید برانکو آن را به طور ویژه‌ای در کارش لحاظ کند. با وجود باخت در شهرآورد معتقدم باید از این پرسپولیس حمایت کرد.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: