جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 26 بهمن 1395     
رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 خبر داد
برگزاری مانور مدرسه ایمن در قلب تهران

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز:رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 از برگزاری مانور مدرسه ایمن در 42 مدرسه برگزیده منطقه خبر داد و گفت: مانور مدرسه امن در طول سال چندین بار و به منظور آمادگی دانش آموزان و شناسایی نقاط قوت و ضعف مدرسه در زمان بروز حادثه احتمالی برگزار می شود.

 مهدی خسروانی توضیح داد: تخلیه امن اضطراری، امداد رسانی و نجات، اطفاء حریق و مهار آتش، اجرای سناریوهای شناسایی و ارزیابی خطر و پیش بینی ریسک در هریک از بخش های ساختمان مدارس اجرا شد.

 

وی همچنین با بیان اینکه طرح تشدید مدیریت بحران در اماکن مهم طی سال گذشته در 86 ساختمان بلندمرتبه و پرجمعیت منطقه برگزار شد گفت: بر این اساس ساختمان هایی که کاربری مسکونی، عمومی، تجاری و اداری داشتند تحت آموزش های خاص قرار گرفته و ساختار مدیریت بحران در این ساختمان ها بررسی و نقاط ضعف آن ها مرتفع شد.

رییس ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه 6 با بیان اینکه طرح تشدید مدیریت بحران، مخاطرات موجود در ساختمان ها را شناسایی و نسبت به رفع خطر این ساختمان ها اقدام می کند تصریح کرد: تاکنون طرح تشدید مدیریت بحران در بالغ بر 20 درصد از ساختمان های بلندمرتبه منطقه اجرا شده است و برای باقی ساختمان های منطقه نیز دنبال می شود.

خسروانی گفت: مدارس، بیمارستان ها، مساجد، ساختمان های پر جمعیت در اولویت اجرای طرح تشدید مدیریت بحران هستند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: