جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 مهر 1393     
رود دره دارآبــاد با هزینه 30 میلیارد ریالی بهسازی شد

به گزارش گروه مناطق22گانه شهرداری نیوز، در راستای ایمن سازی و ساماندهی روددره ها و پیاده راه های گردشگری شمال تهران ، فاز دوم بهسازی پروژه رود دره دارآبــاد به پایان رسید.

مهندس بهمن محبوبی معاون فني و عمراني شهرداري اين منطقه با بيان خبر فوق اظهار داشت: رودخانه دارآباد، یکی از رود دره های مشرف به تهران و شرقی‌ترین رودی است که از رشته کوه توچال وارد تهران می شود و در مقایسه با سایر رودخانه ها مانند درکه و دربند و...دارای مزایای کوهنوردی بیشتری است.

وی افزود: این رودخانه که از داخل روستای دارآباد عبور می کند، از لحاظ ساختار طبیعی از خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است و در تعطیلات آخر هفته مورد توجه عموم به خصوص جوانان قرار می گیرد.

محبوبی خاطرنشان کرد که رود دارآباد از ابتدای بزرگراه دارآباد ( امام علی (ع)) به‌صورت سرپوشیده جریان می یابد که برای ساماندهی این مسیر عملیات اجرایی در این رود دره از شهریور ماه سال 1392 آغاز شد.

وی این نکته را نیز مورد تاکید قرار داد که اجرای قسمتی هایی از کانال به صورت مرکب بتنی و دیوار سنگی از اقدامات اجرا شده است که این فــاز با هزینـه ای حـدود 30 میلیارد ریال به انجام رسید.

معاون فني و عمراني شهرداري منطقه یک تصریح کرد: حجم کل عملیات اجرا شده در این مسیر حدود 700 متر طول است که در حال حاضر حدود 400 متــر عملیات ایمـن سـازی مسیـل اجرا شده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: