جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 بهمن 1395     
در منطقه 21 اجرا شد
طرح توانبخشي مبتني بر جامعه (CBR)

به گزارش گروه اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز:امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 ،از اجرای طرح توانبخشی معلولین مبتنی بر جامعه در سطح  این منطقه خبر داد.

  امیر جاویدپور معاون امور اجتماعی و فرهنگی این منطقه ، با بیان اینکه این طرح در محلات کم برخوردار اجرا می شود ، گفتطرح توان بخشى مبتنى بر جامعه با هدف شناسایی افراد معلول ، جهت ارائه خدمات توان بخشی و تامین وسایل مورد نیاز افراد معلول که به نهادهای ارائه دهنده خدمات دسترسی نداشته و یا از لحاظ مالی توانایی استطاعت آن ها را ندارند ، اجرا شد .

وی در ادامه افزود: اين طرح به همت اداره سلامت منطقه 21 با همکاري دبير کانون معلولان و مسئولین خانه هاي سلامت این منطقه ، جهت  شناسايي افراد معلول و نوع نيازمندي هاي آنها ، با اولويت کودکان معلول بازمانده از تحصيل ، زنان معلول سرپرست خانوار ، معلولاني که تحت حمایت بهزيستي نمی باشند ، خانواده هاي چند معلوليتي اجرایی شده است .

جاوید پور در پایان هدف اصلی  از این  طرح را شناسایی و بهبود سطح زندگی افراد دارای معلولیت عنوان کرد و گفت: از دیگر  اهداف این طرح می توان به اطمینان دادن معلولان در مورد توانمندی‌هایشان، تأمین دسترسی افراد به خدمات عمومی و منظم، آموزش به خانواده‌ها و پیشگیری از انواع معلولیت‌ها ، تدارک فرصت‌ها برای حضور معلولان فعال در جامعه و...  بوده است

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: