جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 بهمن 1395     
کاری کنیم سال آینده همه صنعت خودرو را تشویق کنند

اقتصاد > صنعت - وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: «باید کاری کنیم که سال آینده همه صنعت خودرو را تشویق کنند.»

 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدرضا نعمت زاده در چهارمین همایش صنعت خودرو اظهار داشت:ما ٨ سال تحریم را پشت سر گذاشتیم. در این مدت تبلیعات تمام برعلیه کشور ما بود، اما در حال حاضر امیدوار هستیم روحیه ای که پس از برجام شکل گرفته، همچنان ادامه پیدا کند.

وی افزود: قراردادهای جدید هم اکنون در حال انعقاد است. با اروپایی ها مذاکرات زیادی داشتیم و در این خصوص فرانسه پیش قدم بوده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در این زمینه قرارداد ایران خودرو و پژو منعقد شده و تلاش می کنیم قرارداد رنو نیز تا پیش از عید امضا شود.

نعمت زاده گفت: همچنین با آلمانی ها در سواری و تجاری مذاکره می کنیم و دیروز توافق نامه ای با سوئد امضا شد و امروز کلنگ پروژه مشارکت خودرویی با آنها به زمین زده می شود.

نعمت زاده اظهار داشت: با کره جنوبی نیز مذاکراتی انجام شده و متعهد به سرمایه گذاری شده اند.

نعمت زاده ادامه داد: جو منفی برعلیه صنعت خودرو در جامعه حکمفرماست، ولی استحقاق این کم لطفی رو ندارد.

وی متذکر شد: صنعت خودرو مشکلات زیادی دارد، ولی باید چهره بیرونی این صنعت را با مدیریت بهبود بخشیم و با کیفیت، قیمت و خدمات پس از فروش مناسب این چهره را تغییر دهیم.

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: در اواخر سال 92 و اوایل 93 برنامه راهبردی صنعت خودرو تا سال 1404 تدوین شده و جز برنامه های راهبردی ما شده است.

نعمت زاده گفت: امروز حلقه باقی مانده، فروش و خدمات پس از فروش است و انتظار می رود که توجه ویژه ای به این بخش شود.

وی افزود: باید کاری کنیم که سال آینده همه صنعت خودرو را تشویق کنند.

نعمت زاده گفت: 25 درصد نارضایتی مشتریان به دلیل کمبود قطعات در تعمیرگاه هاست که باید رفع شود و 16 درصد مسائل دیگر بود.

وی تاکید کرد: از همه افرادی که در بخش خدمات پس از فروش فعالیت می کنند می خواهیم تا برای رفع نارسایی هایی که در این حوزه وجود دارد تلاش کنند.

وی افزود: در زمینه سیاست گذاری علاوه بر برنامه راهبردی آیین نامه هایی را در حوزه تعمیر و نگهداری تدوین کرده ایم. باید بدانیم که بدون رضایت مشتریان بازار را به دست نخواهیم آورد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: