جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 25 بهمن 1395     
شهردار منطقه دو در بارش برف صبح امروز مطرح کرد :
شناسایی نقاط حساس منطقه2 در هنگام بارش برف

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه دو از شناسایی و مستقر شدن نیروهای برف روبی در نقاط حساس و برف خیز منطقه دو خبرداد وگفت: 500 نیروی انسانی و 225 دستگاه از ماشین آلات برف روبی از قبل بارش برف در آماده باش کامل بودند وبه شهروندان  خدمات رسانی کردند .

عزیز اله نظری با اعلام این خبر گفت : با توجه به بارش های قبل و بازدید های میدانی در زمان بارش نقاط حساس و برف خیز در منطقه دو شناسایی شد و ماشین آلات و تجهیزات برف روبی به صورت ویژه در این نقاط آماده باش مستقر شدند و توانستند با آمادگی بیشتر خدمات مطلبوت تری به شهروندان ارائه دهند  .

وی افزود : مخازن شن مخصوص در 500 نقطه از منطقه دو  جانمایی شده  و500 نقطه حساس دیگر در سطح منطقه دو شناسایی شده است و در این نقاط کیسه مخصوص شن ونمک جانمایی و برای استفاده شهروندان در زمان بارش قرار گرفته است . 

نظری گفت : پس از بررسی ها و شناسایی نقاط حساس منطقه مخازن در حاشیه معابر ، رمپ و لوپ بزرگراهی و روی پلهای ماشین رو جانمایی شده اند و اکیپ های ویژه برای  نقاط پر بارش و حساس در هنگام برف به صورت مستمر در آمادگی کامل هستند تا خدمات ویژه تری را ارئه دهند .

شهردار منطقه دو به دیگر اقدامات منطقه و استقرار تجهیزات لازم و ماشین آلات سنگین در زمینه برف روبی اشاره کرد و گفت: در ایام بارش نزولات جوی ، با آمادگی کامل به خدمت رسانی بهینه و سریع به شهروندان پرداخته و ساماندهی مسیر تردد آنان در سطح معابر منطقه در اولویت برنامه ها قرار دارد.

وی یادآور شد: تمامي اکيپ هاي ستاد برف روبي منطقه همزمان با آغاز بارش برف درحالت آماده باش کامل عمليات خدمات رساني قرار گرفته اند وهمزمان تجهيزات وماشين آلات سبک وسنگين نيز درمحل هاي مذکور مستقر شده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: