جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 5 اسفند 1392     
اولویتهای حج واجب اعلام شد

سازمان حج و زیارت اعلام کرد، اولویت‌ها تا 20 بهمن‌ماه سال 1384 در صورت خالی بودن کاروان‌های حج از هشتم بهمن‌ماه برای ثبت نام در کاروان‌های حج 93 می‌توانند اقدام کنند.

 
سازمان حج و زیارت در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با توجه به وجود ظرفیت خالی و محدود موجود در کاروان‌های حج 93، دفاتر حج و زیارت استان‌ها در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروان‌های حج استان خود، از ساعت 10 صبح روز پنج‌شنبه (هشتم اسفند 1392) می‌توانند به‌صورت روزشمار از دارندگان اسناد حج تمتع ثبت‌ نامی از 11 تا 20 بهمن‌ماه 1384 برای نام‌نویسی در کاروان‌ها دعوت کنند.

 
متقاضیان واجد شرایط علاوه‌ بر مراجعه‌ی حضوری به کاروان‌ها می‌توانند با مراجعه به سامانه‌ی http://haj93.haj.ir از ظرفیت‌های خالی و فهرست کاروان‌های حج 1393 مطلع شوند و برای نام‌نویسی در کاروان‌ها اقدام کنند.

 
براساس اعلام سازمان حج و زیارت، از آنجا که این فراخوان فقط به‌منظور تکمیل ظرفیت خالی کاروان‌هاست به‌محض تکمیل شدن ظرفیت گروه‌ها، ثبت نام نیز متوقف خواهد شد.

 
پذیرش اولویت‌های جدید حج تمتع فقط در کاروان‌های حج استان مربوط امکان‌پذیر است.

 
ظرفیت کاروان‌های حج 1393 حداکثر تا 15 اسفندماه امسال تکمیل و پس از آن، مراحل بعدی عملیاتی و اجرایی برای سفر زائران انجام خواهد شد



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: