جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 بهمن 1395     
با مشارکت خیرین
اولین مرکز روان درمانی دختران آسیب دیده در شمال تهران احداث می شود

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز:مرکز نگهداری و ایجاد اشتغال برای دختران در معرض آسیب و آسیب دیده با مشارکت خیرین و شهرداری منطقه یک در شمال تهران ساخته می شود.  

سيدعليرضا حسيني قائم مقام شهردار منطقه يک در این جلسه که با حضور مدير عامل مرکز خدمات اجتماعي و رفاهي شهرداري تهران ، مدير کل مشارکتهاي اجتماعي وزارت بهداشت ، مریم بهجتی مشاور شهردار منطقه یک در امور بانوان و خيرين  برگزار شد ضمن بیان مطلب فوق اظهار داشت: زنان آسیب دیده حاصل عواملی نظیر فقر ، مشکلات مالی و اقتصادی، گسست های ارزشی و اخلاقی و... هستند آماده نبودن شرایط و پذیرا نبودن جامعه و خانواده ها برای پذیرش این زنان مشکلی است که بر دردها و مشکلات این قشر از جامعه می افزاید و  روز به روز بر پیچیدگی مسایل آنان دامن می زند و در بروز و افزایش جرائم و آسیب های مختلف آن ها بی تاثیر نیست لذا ساخت مرکزنگهداري و ايجاد اشتغال براي آنان در منطقه یک،مورد بررسی قرار گرفت و خيرين آمادگي خود را جهت احداث مرکزی براي اين افراد اعلام کردند .

وی گفت: خیرین آمادگی، قول مساعدت و همکاري لازم را جهت احداث این مرکز با برآورد هزينه اي حدود 4 ميليارد تومان و خريد يک مرکز جهت نگهداري کودکان معتاد اعلام  و مساعدت خود را در راستاي اشتغال زايي در اين مراکز با امکاناتي جهت الياف بافي ،قالي بافي و ... جهت زنان سرپرست خانوار مطرح کردند.
مريم بهجتي مشاورشهردار منطقه یک در امور بانوان نیز افزود: آماده سازی زير ساختها در حوزه آسيبهاي اجتماعي از اهميت ويژه اي برخوردار است ومراکزي در سطح منطقه بايد ايجاد شود که بتوان اين افراد را در آنجا حمايت کرده و براي آنها اشتغال ايجاد نمود تا از آسيبهاي جدي تر جلوگيري شود.
مدير کل مشارکتهاي اجتماعي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز که در اين جلسه حضور داشت ، اقدامات شهرداري در حوزه آسيب و خدمات اجتماعي را مناسب توصیف کرد و در جهت پيشگيري و درمان با توجه به پتانسيل هاي وزارت بهداشت آمادگي خود را اعلام نمود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: