جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 بهمن 1395     
بزرگراه یادگار امام متناسب با دستورالعمل طرح جامع ساخته شد

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز:معاون فني و  عمراني شهرداري تهران ضمن تاكيد بر اينكه احداث پروژه يادگار امام به شكل زير سطحي بر پايه مصوبات طرح جامع بوده است، گفت: حفظ ارتباط ترافيك درون محله اي مزيت مهم اين پروژه است. علیرضا جاوید با اشاره به اینکه پروژه ها در این دوره از مدیریت شهری منطبق با برنامه ریزی های انجام شده احداث می شوند گفت :بزرگراه یادگار امام با درنظرگرفتن اولویت ها و دستورالعمل های طرح جامع ساخته شده است. به گفته جاوید این موضوع  نشان دهنده توجه مدیریت شهری به مفاد طرح های موضوعی و موضعی شهر تهران است

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به اینکه امروز روش ساخت بزرگراهها به شيوه زیر سطحی در همه جای دنیا در اولویت قراردارند، گفت :مزیت بزرگراههای زیر سطحی نسبت به تونل های شهری این است که ارتباط به طور کامل با فضای روی سطح قطع نشده و با اين روش ساخت وساز ارتباط ترافیکی واجتماعی محلات منطقه حفظ خواهد شد كه اين هدف در پروژه يادگار به بار نشست .

جاوید با اشاره به شیوه ساخت این بزرگراهها گفت :در بزرگراههای زیرسطحی روش ساخت و ساز به شکل حفاری به روش «Cut And Cover» یا کندوپوش ساخته می شود که یکی از روش های حفاری تثبیت شده در دنيا است و همه جا مورد استفاده قرار مي گيرد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: