جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 24 بهمن 1395     
جمع آوری بالغ بر یک تن پسماند خشک از معابر عمومی با مشارکت شهروندان در منطقه 10

به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز: همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران ، با تلاش معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه 10، همایش ویژه پاکسازی محیط در راستای تحقق اهداف کمپین آسمان آبی زمین پاک با حضور صدها نفر از شهروندان برگزار شد.  

امیر رشیدی معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ضمن اعلام این خبر با بیان این که شرکت کنندگان در راهپیمایی روز 22 بهمن، علاوه بر بهره مندی از برنامه های این روز مفرح و شاد در اقدامی نمادین بار دیگر مشارکت خود را در امور شهر به نمایش گذاشتند گفت: همزمان با راهپیمایی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با هدف افزایش جلب مشارکت شهروندان و اجرای طرح کمپین آسمان آبی و زمین پاک، مسابقه جمع آوری پسماندهای خشک در مسیر راهپیمایی با استقبال چشمگیر شهروندان برگزار شد.

وی افزود: در این روز علاوه بر آماده باش نیروهای خدمات شهری و بازیافت، گروه هاي داوطلب مردمي و همكاران پس از ثبت نام شرکت در مسابقه راس ساعت 9:00 صبح الي 11:00 نسبت به جمع آوري ضايعات خشك و پسماند در مسير خيابان آزادي حد فاصل بزرگراه يادگار امام ( ره ) تا بزرگراه شهید نواب صفوي اقدام کردند و پس از توزين مقادير جمع آوري شده، به گروه هاي برتر كه بيشترين ميزان پسماند را جمع آوري کرده بودند جوايز ارزشمندي اهدا خواهد شد.

به گفته وی، این برنامه با حضور 350 نفر از شهروندان منطقه در گروه های سنی مختلف برگزار شد و شرکت کنندگان توانستند بالغ بر 1000کیلوگرم پسماند خشک ارزشمند جمع آوری کنند.

گفتنی است در این برنامه شرکت کنندگان ضمن اظهار رضایت از اجرای این طرح و تقدیر و تشکر از مدیریت شهری منطقه، خواستار تداوم این گونه برنامه ها که تاثیر به سزایی در افزایش مشارکت شهروندان و فرهنگ سازی و آشنایی با تفکیک پسماند داشت، شدند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: