جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 مهر 1393     
سیاسی: از پرسپولیس می روم !

  جام : سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: امیدوارم رفتن حمیدرضا سیاسی از پرسپولیس صحت نداشته باشد.

 مهدی خواجه‌وند در خصوص ارسال لایحه دفاعی پرسپولیس در پرونده مانوئل ژوزه سرمربی اسبق این تیم به فیفا گفت: ما روز یکشنبه هفته گذشته پاسخ مناسبی را در قالب یک لایحه دفاعی آماده کردیم و برای فیفا ارسال نمودیم.

وی ادامه داد: البته این پرونده از قبل مطرح بود و در همان موقع هم لایحه دفاعی تنظیم شده بود اما این لایحه مناسب بوده و باید منتظر بمانیم تا ببینیم نتیجه این دعوای حقوقی چه خواهد شد. البته زمان خاصی برای این اعلام رأی مطرح نشده و باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه زمانی این رأی اعلام خواهد شد.

خواجه‌وند در پاسخ به این سؤال که چقدر امیدوارم لایحه دفاعی پرسپولیس مورد قبول فیفا قرار بگیرد گفت: لایحه دفاعی ما این بار خوب تنظیم شده و شاید نقطه ضعف این پرونده این بود که گزارش‌هایی از داخل کشورمان منتشر می‌شد و همین موضوع کار را کمی سخت کرد اما از الان نمی‌توانیم درباره نتیجه این پرونده صحبت کنیم و باید منتظر بمانیم تا رأی اعلام شود هر چند که فکر می‌کنم این آخرین دفاعیه ما خوب و مناسب تنظیم شده است.

سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره اینکه گفته می‌شود حمید رضا سیاسی در جمعی عنوان کرده که تا چند روز آینده از پرسپولیس خواهد رفت افزود: امیدوارم بحث رفتن سیاسی جدی نباشد البته خودم با او صحبت نکردم تا بدانم این صحبت‌ها چقدر جدی است اما سیاسی با همه وجودش به پرسپولیس کمک می‌کند و او کمک خوبی برای تیم در این شرایط است و انشاءالله که رفتن او صحت ندارد.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: