جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 23 بهمن 1395     
ابراهیم زاده: می خواهم ملی پوش بمانم

ورزش سه: بازیکن ملی پوش گسترش بعد از حاشیه های بازی پرسپولیس دوباره خودی نشان داد و عامل برد تیمش در دیدار مقابل سایپا شد. صحبت های او با خبرنگار ورزش سه را در ادامه بخوانید:

یک بازیکن باید آماده بازی در هر پستی باشد
 
یک بازیکن باید همواره آماده بازی در هر پستی باشد و خود را محدود به یک پست نکند. من هیچ گاه مشکلی از بابت تغییر پستم توسط سرمربی ندارم و آن را در راستای وظایفم به عنوان بازیکن می دانم و سعی می کنم که بتوانم بهترین نمایش را در هر پستی داشته باشم. روز گذشته مقابل سایپا با توجه به نیاز تیم در پست دفاع چپ بازی کردم که خدا را شکر آقای کمالوند در پایان بازی از عملکردم رضایت داشتند.

گلزنی برای تیم و باز هم برای تیم!
 
من گلزنی را برای تیمم و باز هم می گویم برای تیمم می کنم. هر بازیکنی در تیم گسترش گل بزند من به همان اندازه ای که خودم گل زده ام خوشحال می شوم چراکه ما یک تیم هستیم و هدف مشترکی داریم. در بازی مقابل سایپا این شانس را داشتم که گلزنی کنم و از این بابت خوشحالم و امیدوارم در بازی های بعد هم از هر فرصتی به دست آمد، استفاده کنم و برای تیمم گل بزنم.

تیم ملی انگیزه ام را دوچندان کرد
 
دعوت به تیم ملی انگیزه ام را دوچندان کرد و حالا با روحیه ای بالاتر در حال تمرین و حضور در بازی های لیگ هستم چراکه اعتقاد پیدا کرده ام که بازی هایمان توسط کادر فنی تیم ملی رصد می شود و اگر بتوانم روند خوبم را ادامه دهم، باز هم به تیم ملی دعوت خواهم شد. هدف من در این فصل حضور در تیم ملی بود که خدا را شکر تا حدی به آن دست یافتم و ان شاالله در اداوار بعدی اردوها نیز بتوانم نظر کی روش را جلب کرده و جایی در لیست تیم ملی داشته باشم.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: