جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 بهمن 1395     
مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران
صدور آراء صنف کشبافان در منطقه 12

 

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با بیان اینکه آراء صنف کشبافان در منطقه 12 صادر شده است، گفت: بیشترین توفیق در طرح انتقال مربوط به 180 واحد صنفی تفت آجیل بوده است.

کامران زنگیشه ، با بیان اینکه آراء واحدهای صنفی کشبافان در منطقه  12 صادر شده است، گفت: اتحادیه مذکور با توافق شرکت شهرک های صنعتی و شرکت ساماندهی، شهرک قرچک ورامین را برای انتقال این صنف انتخاب کرده است؛ اما متاسفانه ثبت نام اعضای صنف در شهرک ها سرعت بسیار کمی دارد و لازم است انجام این مهم تسریع شود.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به اینکه در حال حاضر مهلت آراء این صنف رو به پایان است، افزود: به محض اتمام باید از طریق مراجع قانونی روند جا به جایی این واحدها به مرحله اجرا گذاشته شود.

وی با تاکید بر اینکه بیشترین توفیق در جابه جایی صنوف در خصوص واحدهای تفت آجیل واقع در بازار تهران  به دست آمده است، ادامه داد: از 180 واحدی که از این صنف در بازار تهران فعالیت داشته اند، بیش از 100 واحد برای ورود به شهرک صنعتی قرچک ورامین ثبت نام کرده اند. در حال حاضر تقریبا 50 واحدها آماده  بهره برداری است.

زنگیشه گفت:در صورتی که شرکت شهرک ها بتواند تامین زیر ساخت ها از جمله آب، برق و گاز را تسریع نمایند، امیدواریم تا سال آینده این صنف منتقل شود.

گفتنی است در حال حاضر تعداد زیادی از این واحدها به فروشگاه های آجیل تغییر شغل داده اند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: