جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 بهمن 1395     
استقرار ایستگاه خدمات فرهنگی منطقه 19 در روز راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهرداری منطقه 19 همزمان با راهپیمایی روز 22 بهمن به شهروندان تهرانی خدمات فرهنگی ارائه می کند.

پیمان قربانی گفت: به همین منظور در روز جمعه 22 بهمن ایستگاه فرهنگی ویژه این منطقه از ساعت 9 صبح تا 13 در خیابان آزادی تقاطع آذربایجان مستقر خواهد شد.

وی افزود: شهرداری منطقه 19 با ارائه خدمات فرهنگی مختلف در قالب برپایی غرفه های شهدای مدافع حرم و شهدای آتش نشان منطقه، غرفه عکس یادگاری انقلاب، خدمات رفاهی، سلامت و تندرستی و مسابقات فرهنگی و ورزشی میزبان شهروندان تهرانی در این روز خواهد بود.

به گفته قربانی در این ایستگاه غرفه ای نیز به منظور پرداختن به مسائل مربوط به چگونگی شکل گیری انقلاب با حضور کارشناس مربوطه با عنوان «نسیم انقلاب» مستقر خواهد شد.

همچنین غرفه «چشمه انقلاب» با هدف ارائه تصاویر انقلابی و غرفه جهاد مهربانی نیز برای ثبت نام از خیران و همیاران این طرح در ایستگاه فرهنگی منطقه دایر می شود.

قربانی با اشاره به استفاده از ظرفیت های محلی شناسایی شده جشنواره شمسه در برنامه های فرهنگی و استیج منطقه ادامه داد: در روز 22 بهمن استیج ویژه منطقه مستقر و در آن ضمن پخش سرود ملی برنامه هایی همچون اجرای گروه هنرمندان و پخش کلیپ انقلابی صورت می گیرد.

گفتنی است با توجه به نامگذاری هریک از غرفه ها به نام یکی از محلات منطقه، مسئولین این سراها با حضور فعال در ایستگاه فرهنگی شهرداری منطقه میزبانی از شهروندان را در غرفه ها برعهده خواهند داشت.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: