جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 20 بهمن 1395     
کاسیاس باز هم ملی‌پوش می‌شود

خبرگزاری تسنیم: واکنش‌های تحسین‌برانگیز اخیر ایکر کاسیاس در پورتو توجه بسیاری از اهالی فوتبال مخصوصاً خولن لوپتگی سرمربی تیم ملی اسپانیا را جلب کرده تا جایی که او را وسوسه کرده است، کاپیتان پیشین رئال مادرید را به جمع شاگردانش برگرداند.
 
لوپتگی گفت: اینکه من و ایکر با یکدیگر یک گپ دوستانه داشته‌ایم درست است. او بازیکن من بوده و من می‌دانستم که باید با او صحبت و تصمیماتم را به او منتقل کنم اما من درهای ورود به تیم ملی را نه به روی ایکر نه به روی هیچ شخص دیگری نبسته‌ام.
 
تصمیم پیکه برای بازنشستگی در رده ملی، موضوع دیگری بود که لوپتگی به آن اشاره داشت. وی افزود: پیکه گفته است که بعد از جام جهانی روسیه، به بازی‌اش در تیم ملی پایان می‌دهد و من فکر می‌کنم که باید به نظرش احترام بگذاریم. باید تا فرصت داریم از بازی در کناری او در تیم ملی اسپانیا لذت ببریم و استفاده کنیم.
 
لوپتگی در ادامه از به کارگیری تکنولوژی در فوتبال استقبال کرد و اظهار داشت: من موافق استفاده منطقی از تکنولوژی هستم. باید چیزهایی برای کمک به داور باشد اما نحوه استفاده از تکنولوژی باید به گونه‌ای باشد که همه بدانند چه خبر است. در جام باشگاه‌های جهان، استفاده از تکنولوژی هرج و مرج شد.
 
سرمربی تیم ملی اسپانیا در پایان درباره رابطه میان بازیکنان دو تیم باشگاهی اصلی لالیگا یعنی بارسلونا و رئال مادرید عنوان کرد: رابطه میان بازیکنان رئال مادرید و بارسلونا در تیم ملی بسیار خوب است.




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: