جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 بهمن 1395     
در منطقه21 برگزار می شود؛
یادواره اولین سالگرد شهادت «شهید تقی ارغوانی»

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، حمید ناصحی قائم مقام منطقه21 از برگزاری مراسم یادواره سالگرد شهادت شهید تقی ارغوانی اولین شهید مدافع حرم خانواده بزرگ شهرداری تهران در این منطقه خبر داد.

حمید ناصحی قائم مقام این منطقه ضمن اعلام خبر فوق گفت: شهید تقی ارغوانی از همکاران شاغل در اداره روابط عمومی منطقه21 بود که برای دفاع از حریم اهل بیت (علیهم السلام) به صورت داوطلبانه عازم سوریه شد تا در جبهه های نبرد حق علیه باطل و در مقابله با تروریست های تکفیری بجنگد که در همین راه نیز به فیض شهادت نائل آمدند.

ناصحی در ادامه افزود: شهید تقی ارغوانی اولین شهید مدافع حرم خانواده بزرگ شهرداری تهران است و ایشان یکی از عکاسان خبری بود که به صورت افتخاری با خبرگزاری‌های کشور در موضوعات مختلف همکاری داشت.

قائم مقام منطقه21 در تشریح برنامه های اولین سالگرد شهادت "شهید تقی ارغوانی" تاکید کرد: همزمان با این روز از تابلو پل کاروانسراسنگی واقع در ناحیه سه منطقه 21 که مزین به نام "شهید مدافع حرم تقی ارغوانی" شده است؛ رونمایی خواهد شد.

وی همچنین از برگزاری آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای وردآورد در این روز خبر داد و افزود: طی این آیین معنوی مزار و قبور مطهر شهدای آرمیده در گلزار شهدای وردآورد از جمله "شهید تقی ارغوانی" غبارروبی و عطرافشانی خواهد شد.

بنابراین گزارش از دیگر برنامه های این روز رونمایی از نقاشی دیواری "شهید تقی ارغوانی" در محله وردآورد منطقه21 است.

قائم مقام منطقه21 از کلیه همکاران و مردم شهیدپرور پایتخت دعوت کرد تا با حضور در این مراسم یاد و خاطره و جانفشانی های شهدای گرانقدر هشت سال دفاع مقدس و مدافعین حرم را گرامی بدارند.

لازم به ذکر است؛ یادواره اولین سالگرد شهادت "شهید مدافع حرم تقی ارغوانی" در روز چهارشنبه مورخ 20 بهمن ماه 1395 همزمان با اقامه نماز جماعت مغرب و عشاء در مسجد جامع امام حسین (ع) وردآورد به آدرس وردآورد، خیابان وردآورد ، خیابان امام حسین(ع) برگزار می شود.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: