جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 بهمن 1395     
زنگ انقلاب در مدارس سطح منطقه 7 نواخته می شود

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، سرپرست اداره فرهنگي معاونت اجتماعي منطقه 7 گفت:  به مناسبت فرا رسيدن ايام الله دهه مبارك فجر زنگ انقلاب در مدارس سطح این منطقه نواخته خواهد شد.

علی رضا قربانی با اعلام این مطلب افزود: دهه فجر مقطع رهايي ملت ايران و بخشي از تاريخ ماست كه گذشته را از آينده جدا کرده است بنابراین ما در منطقه 7 در نظر داریم این ایام را هر چه بهتر برگزار کنیم.

وی دهه فجر را نماد وحدت، عدالتخواهی و استقلال طلبی ملت ایران دانست و اظهار داشت: برگزاری مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران به صورت متمرکز در سرای محلات، مساجد و مدارس منطقه  به همراه اجرای مسابقات متنوع خاطره نویسی، مقاله نویسی، قطعه ادبی و ... با موضوع دهه مبارک فجر تنها بخشی از اقداماتی است که به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

سرپرست اداره فرهنگي معاونت اجتماعي منطقه 7 با تاکید بر برگزاری محفل های ادبی، نشست های نقد و بررسی کتب انقلابی  و  مراسم سخنرانی علل بروز ظهور انقلاب مردمی دینی ایران در مساجد و سرای محلات، تصریح کرد: برپایی نمایشگاه کتاب و عکس با موضوع های دینی و انقلابی از دیگر ویژه برنامه های اجتماعی و فرهنگی این منطقه است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به خانواده های شهدا و ایثارگران در این ایام خجسته به خصوص شهدای انقلاب اسلامی یادآور شد: دیدار با خانواده های معزز شهیدان هشت سال دفاع مقدس و برگزاری مراسم پرفیض معنوی غبارروبی از مزار شهداء نیز در راستای تجلیل از خانواده های شهدای مکرم است.

قربانی در آستان فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: این دهه تاریخی و ماندگار به عنوان مقطع بازیابی خاطرات انقلاب اسلامی و گرامیداشت حیات دوباره ملت ایران بوده و از حساس ترین برهه های تاریخ نظام جمهوری اسلامی محسوب می شود، بنابراین بزرگداشت این دهه تاریخ ساز در واقع پاسداری از ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی است.

به گفته ی وی چراغاني و آذين بندي و فضاسازی انقلابی معابر با نصب بنر و پرچم های مناسبتی متناسب ايام الله دهه فجر، برگزاري مسابقات فرهنگي،ورزشي و هنري، برگزاری برنامه سخنرانی و جشن در مساجد محلات از دیگر برنامه هایی است در این ایام برگزار می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: