جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 19 بهمن 1395     
حکمی که نادیده گرفته می‌شود

خبرگزاری تسنیم: سایت فدراسیون ورزش‎های همگانی روز شنبه در خبری نوشت که جلسه هیئت رئیسه فدراسیون همگانی برگزار شد. در این خبر آمد که «در این جلسه که به ریاست دکتر علی مجدآرا رئیس فدراسیون و با حضور غلامرضا کمانه نایب رئیس، دکترمحمدرضا دوست محمدی دبیر، دکترمیترا روحی نایب رئیس بانوان، دکتر سید شهرام میرزمانی مشاورعالی، علی سلیمانی خزانه دار، دکتر شهرام اصلانی رئیس کمیته تحول، تعالی و آینده نگاری و همچنین اعضا هیئت رئیسه آقایان محمدرحیم جهانگیری، دکتر مهرعلی باران چشمه، دکتر حبیب‌هنری، دکتر رضا شجیع، خسرو ابراهیمی و علی دهقان برگزار شد پیرامون پیش نویس برنامه عملیاتی سال 96 هیئت‌ها و انجمن‌های فدراسیون، برگزاری مسابقات و جشنواره‌ها و سایر فعالیت‌های فدراسیون در سال آتی بحث و تبادل نظر صورت گرفت.»
 
نکته جالب توجه برگزاری این نشست عدم حضور محمدعلی‌قره عضو رسمی و موظف هیئت رئیسه این فدراسیون است. در همین راستا طی تماسی با محمدعلی قره در خصوص عدم حضور او در نشست هیئت رئیسه فدراسیون صحبت کردیم که وی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: فدراسیون ورزش‎های همگانی از من برای حضور در جلسات هیئت ریئسه دعوت نمی‎کند.
 
وی ادامه داد: واقعا نمی‎دانم دلیل این امر چیست که فدراسیون ورزش‎های همگانی عضو رسمی و موظف هیئت رئیسه را که حکمش توسط وزیر ورزش صادر شده است، به جلسات دعوت نمی‎کند. البته شاید دلیل این امر مخالفت‌های من با سیاست‎ها و نوع عملکرد فدراسیون باشد.
 
عضو هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‎های همگانی در خصوص اینکه آیا وزارت ورزش و معاون مربوطه از عدم دعوت شما به جلسات خبر دارد، گفت: فکر می‎کنم شعبانی‌بهار در این خصوص مطلع باشد اما اینکه چرا واکنشی نشان نمی‎دهد را نمی‎دانم.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه از عمل بالاتر است، تجربه نام دارد. تجربه نشان داده است که فدراسیون ورزش های همگانی در 6 سال گذشته در زمینه همگانی شدن ورزش موفق نبوده است و لذا من با ادامه این روند فکری، مدیریتی و بی برنامگی در ورزش همگانی ایران مخالف هستم. به همین دلیل راحت‎ترین کار برای فدراسیون عدم حضور از من در جلسات، به همراه سکوت وزات ورزش است.
 
عکس فوق مربوطه به جلسه هیئت رئیسه فدراسیون ورزش‌های همگانی است که از سایت این فدراسیون گرفته شده است.
 
به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون ورزش‌های همگانی که ریاست آن بر عهده علی مجدآرا است، مدت زیادی  است که به عنوان نوک پیکان توسعه ورزش همگانی کشور در شرایط مناسبی قرار ندارد. شرایطی که بسیاری از کارشناسان امر از جمله اعضای هیئت رئیسه این فدراسیون به شدت نسبت به عملکرد آن انتقاد دارند. باید دید وزیر ورزش دقیقا چه زمانی به موضوع پر اهمیت ورزش همگانی ورود پیدا می‌کند.



درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: