جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 26 مهر 1393     
تکمیل رینگ بزرگراهی شرق تهران با تکمیل بزرگراه شهیدشوشتری

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه بزرگراه شهید شوشتری یک بزرگراه کلیدی برای شهر تهران است گفت: با ساخت و تکمیل بزرگراه شهید شوشتری ، رینگ بزرگراهی در شرق تهران تکمیل می شود.

مازیار حسینی ،با اعلام این خبر اظهار کرد: بخش اول پروژه ساخت بزرگراه شهید شوشتری از بزرگراه امام رضا(ع) تا ورزشگاه تختی و اتصال آن به بزرگراه شهید محلاتی است که هم اکنون طرح آن در دست مطالعه است.

وی با بیان اینکه ساخت بزرگراه شهید شوشتری به طور حتم می تواند تحول خوبی برای محدوده شرق تهران باشد، افزود: از ورزشگاه تختی به سمت بزرگراه رسالت و تقاطع بزرگراه شهید یاسینی در بخش دوم پروژه بزرگراه شهید شوشتری قرار دارد.البته در این قسمت ما با مسائل خاص زیست محیطی مواجه هستیم که با جدیت این مسائل را دنبال کردیم و در تلاشیم که کوچکترین آسیبی به طبیعت بکر این محدوده وارد نشود.

حسینی با تاکید بر اینکه پروژه بزرگراه شهید شوشتری به عنوان یکی از طرح های مهم شهر تهران مطرح است، تصریح کرد: پس از رفع معارضان پروژه، عملیات اجرایی این طرح آغاز می شود.

وی در ادامه به مشکلات رفع معارضان اشاره و بیان کرد: معارضان تاسیساتی و ملکی در شهرها موجب بر هم خوردن معادلات فنی می شود. همین امر باعث شده که ما در شهر تهران بارها طرح های آماده اجرا را تغییر دهیم تا حداقل معارضان را داشته باشد.

حسینی با بیان اینکه اجرای طرح عمرانی در محیط شهری امری بسیار سخت و دشوار است، اضافه کرد: نبود کانال مشترک تاسیساتی در شهر تهران نیز از دیگر معضلاتی است که اجرای عملیات عمرانی را با مشکل مواجه می کند.

 بزرگراه شهید شوشتری، بزرگراهی شمالی_ جنوبی در شرق تهران است که از تقاطع بزرگراه رسالت با بزرگراه شهید یاسینی آغاز شده و پس از عبور از یک مسیر 13 کیلومتری، به تقاطع بزرگراه دولت آباد با بزرگراه امام رضا(ع) می رسد.

با تکمیل ساخت بزرگراه شهید شوشتری در شرق تهران، ترافیک ترانزیتی استان های شرق و شمال شرق کشور به راحتی به سمت استان های جنوبی هدایت شده و این محدوده از پایتخت صاحب یک محور کمربندی کارآمد می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: