جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 بهمن 1395     
اجرای طرح گشت های شبانه جمع آوری جانوران مضر شهری در منطقه 19

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از اجرای طرح ویژه شبانه جهت  کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری (موش) در معابر عمومی این منطقه خبر داد.

مهرداد زنگنه فر با اعلام این خبر گفت: این طرح توسط اکیپ مبارزه با جانوران مضر شهری اداره ساماندهی طی ماه گذشته در حاشیه بزرگراه تندگویان و خیابان های محدوده ناحیه یک اجرا و طی آن 600 کلونی شناسایی شد.

وی با اشاره به جمع آوری 83 لاشه موش در محدوده ناحیه یک طی اجرای این طرح ویژه تصریح کرد: عملیات ویژه طعمه گذاری در کلیه نواحی به شکل مستمر ادامه دارد.

زنگنه فر در ادامه به فعالیت زنده گیری سگ های بلاصاحب اشاره کرد و اعلام کرد: از ابتدای سال تاکنون 825 قلاده سگ بلاصاحب زنده گیری شده است.

وی مشارکت شهروندان در شناسایی و تسریع در جمع آوری سگهای بلاصاحب را بسیار مؤثر دانست و افزود: طی سال 95 بیش از 240  پیام با موضوع اعلام تجمع سگهای ولگرد ثبت و پس از ارجاع به اداره ساماندهی این حوزه، جمع آوری شده است.

این مسئول یکی از اقدامات ویژه اداره ساماندهی در سال 95 را زنده گیری سگهای بلاصاحب اطراف حرم مطهر اعلام کرد و افزود: این فعالیت ویژه با همکاری شرکت ساماندهی انجام و طی آن 21 قلاده سگ زنده گیری شد.

همچنین طی اعزام 5 اکیپ زنده گیری در سطح ناحیه 3 بویژه محله دولتخواه، نزدیک به 20 قلاده سگ در هفته گذشته زنده گیری شد.

وی اظهار کرد: منطقه 19 به دلیل موقعیت حاشیه ای، بیشترین آمار سگ های بلاصاحب را دارد و در همین راستا نیز گشتهای مستمر و کنترل جانوران با هدف حفظ بهداشت عمومی، امنیت و سلامت شهروندان در طول سال انجام می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: