جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 18 بهمن 1395     
حمایت از 350 بانوی سرپرست خانوار نیازمند در منطقه 19

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون شهردار منطقه 19 گفت: طی اجرای طرح جهاد مهربانی در این منطقه، 350 بانوی سرپرست خانوار نیازمند برای برخورداری از برنامه های حمایتی شناسایی شدند.

حمید بهرامی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه با اعلام این خبر بیان کرد: این بانوان در فاز نخست طرح جهاد مهربانی شناسایی شده اند که طی راستی آزمایی اطلاعات آنها تأیید شده و براساس درجه نیازمندی از برنامه های حمایتی بهره مند خواهند شد.

به گفته وی بانوان نیازمند از خدماتی همچون توزیع ارزاق، اشتغال در مراکز کوثر، خدمات مشاوره، سلامت و خدمات عمرانی و سایر خدمات بهره مند می شوند.

بهرامی با بیان اینکه 144 شهروند نیز تحت پوشش سامانه امور بانوان این منطقه هستند تصریح کرد: این بانوان از خدمات اداره امور بانوان این حوزه درخصوص بحث حمایت های مالی و معنوی برخوردار می شوند ضمنا اینکه با اشتغال 64 بانوی سرپرست خانوار در 5 مرکز کوثر این منطقه نیز زمینه امرار معاش برای آنها ایجاد شده است.

معاون شهردار منطقه در ادامه به برنامه مناسبتی دهه فجر ویژه بانوان سرپرست خانوار اشاره کرد و افزود: به مناسبت دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب، ضمن توزیع بسته های فرهنگی بین فرزندان بانوان سرپرست خانوار، کارت های ویژه این بانوان شارژ شده است.

همچنین اداره امور بانوان با مشارکت ا داره سلامت این حوزه امکان  ویزیت رایگان و استفاده از خدمات پزشکی را  برای بانوان در خانه های سلامت سراهای محلات فراهم کرده است.


 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: