جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: يکشنبه، 17 بهمن 1395     
آذین بندی سطح منطقه دو در دهه فجر

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو از آذین بندی سطح منطقه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر و سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران خبر داد.

"عباس صمدیان" با اعلام این خبر گفت : به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر و به منظور فضاسازی و ایجاد شور و شعور انقلابی اداره زیباسازی منطقه اقدامات و فعالیت های گسترده و متعددی را در سطح منطقه تدوین و تدارک دیده که با تدبیر وي‍‍ژه و بهره گیری از تجربه های گذشته، به موقع به استقبال این دهه نورانی رفته است.

صمدیان گفت : از جمله اقدامات صورت گرفته توسط این اداره می توان به آذین بندی و نصب پارچه و پرچم های ریسه ای به متراژ 20000مترطول در میدان ها و معابر اصلی ، نورپردازی و نصب ریسه های نوری در میادین به متراژ 10000مترطول، نصب 1000مترمربع بنر ویژه دهه فجر و 22 بهمن در سطح منطقه اشاره نمود.

وی در ادامه تشریح کرد: این اداره از ابتدای بهمن ماه سال جاری به استقبال ایام الله دهه مبارک فجر رفته است و در این راستا نسبت به نصب حدود 1400 عدد پرچم های نیزه ای الوان و ایران و رنگ آمیزی در میادین و بلوارها به متراژ 15000مترطول اقدام نمود.

وى گفت: انشاءالله بتوانیم با همکاری مردم و دیگر نهاد ها، مراسم سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در سال جاری هرچه با شکوه تر از سال های گذشته درسطح منطقه 2 برگزار نمائیم.

صمیان در پايان با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر گفت : این ایام و پیروزی انقلاب اسلامی یکی ازماندگار ترین یادگارهای امام راحل است که باید با شکوه خاص گرامی داشته شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: