جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 بهمن 1395     
راه اندازي 3 خط اتوبوسراني منطقه ای و فرامنطقه ای در منطقه 22

به گزارش گروه حمل و نقل عمومی و شهری شهرداری نیوز، فسایی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 22 از راه اندازی یک خط فرامنطقه ای و دو  خط محلی به خطوط اتوبوسرانی منطقه با هدف تقویت و افزایش سطح کیفی و کمی خدمت‌رسانی به شهروندان، کاهش مشکلات ترافیکی و تشويق شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومي در سطح منطقه خبر داد.

فسایی با اعلام این خبر گفت: خط جديد اتوبوسراني از دانشگاه علوم انتظامي - پايانه جنت آباد ده دستگاه و خط دانشگاه علوم انتظامي - مترو استاديوم آزادي ده دستگاه و خط درياچه شهداي خليج فارس - مترو وردآورد پنج دستگاه اتوبوس ازدوشنبه یازدهم بهمن ماه به خطوط اتوبوسرانی منطقه اضافه و به صورت پيمايشي شروع به كار نمود .

 وی ادامه داد: به همین منظور 25 دستگاه اتوبوس برای جبران کمبود اتوبوس و کاهش زمان انتظار مسافران به سیستم اتوبوسرانی منطقه تزریق شده است که با تزریق این تعداد اتوبوس به ناوگان حمل ونقل عمومی منطقه زمان انتظار مسافران در ایستگاه‌ها به حد استاندارد رسیده است. خط دانشگاه علوم انتظامي - پايانه جنت آباد با 15 ایستگاه در مسیر رفت و 12 ایستگاه در زمان برگشت طراحی شده که هر 15 دقیقه اتوبوس‌ها به سمت مقصد حرکت می‌کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 22 افزود : منطقه 22 تنها منطقه اي بوده كه توانسته مجوز راه اندازي خطوط جديد را اخذ نمايد و استقبال شهروندان از وسايل حمل و نقل عمومي نقش به سزايي در كاهش ترافيك شهري و آلودگي هوا خواهد داشت


 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: