جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 16 بهمن 1395     
برگزاري سلسله جشن هاي فجر انقلاب در منطقه 6

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 از برگزاری سلسله جشن های فجر انقلاب در میادین و مساجد منطقه خبر داد و گفت:  بر همین اساس در 80 مدرسه منطقه نیز جشن های گرامیداشت انقلاب برای دانش آموزان برگزار می شود.

مهرشاد الله ویردی با بیان اینکه در فرهنگسراها و پارک های منطقه جشن های گرامیداشت انقلاب برگزار می شود گفت: در این برنامه ها با دعوت از هنرمندان برجسته برنامه های شادی برای شهروندان در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به برنامه های سرای محلات برای گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر گفت: در این راستا تورهای ورزشی و تفریحی برای شهروندان برگزار شده و نمایشگاه و جشنواره صنایع دستی و هنرهای سنتی فجر نیز برگزار می شود.

الله ویردی همچنین از برگزاری همایش دو میدانی فجر انقلاب در منطقه خبر داد و گفت: این همایش با استقبال با شکوه شهروندان مواجه شد.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 6 برگزاری شب شعر انقلابی را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده در ایام مبارک دهه فجر دانست و گفت: گذر عکس انقلابی نیز در سطح محلات منطقه برپا شده و شور و نشاط خاصی به شهروندان بخشیده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: