جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 بهمن 1395     
نظافت و پاکیزه سازی مسیر تشییع پیکر شهدای آتش نشان پلاسکو

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، نظافت و پاکیزه سازی مسیر تشییع پیکر شهدای آتش نشان پلاسکو با نظارت و هماهنگی سازمان مدیریت پسماند و همکاری شهرداری منطقه 7 انجام  شد.

جعفری مدیر عامل سازمان با اشاره به شجاعت، ایثار و از خود گذشتگی آتش نشانان شهید در حادثه پلاسکو خاطر نشان کرد: حادثه حزن انگیز آتش سوزی پلاسکو  تداعی کننده ایثار رزمندگان در صحنه دفاع مقدس بود که درعین حال که موجی از غم و اندوه به بار آورد سندی محکم بر دلاوری و شجاعت جوانان کشورمان در تمام صحنه ها می باشد.

وی با اشاره به فعالیت مستمر و  گسترده ماشین آلات و حضور كاركنان این  سازمان جهت انجام وظيفه از ساعات آغازین حادثه پلاسکو گفت:  به منظور خدمت رسانی به شهروندان حاضر در مراسم تشییع پیکر شهدای آتش نشان،  نظافت و جمع آوری پسماند از ساعات آغازین صبح روز تشییع ، قبل، حین و بعداز مراسم  با نظارت و هماهنگی سازمان مدیریت پسماند و فعالیت گسترده شهرداری منطقه 7 انجام شد.

نظافت و پاکیزه سازی محدوده خیابان های  اطراف مصلا ی تهران ، تخلیه و شستشوی مخازن پسماند، انتقال مخازن از خیابانهای اصلی به کوچه های فرعی جهت باز شدن مسیر، جمع آوری پسماند خشک ، شستشوی تابلو ها و المان های شهری از اقدامات  قبل از شروع  مراسم بوده است.

جعفری با تاکید بر حضور گسترده مدیران، معاونین و کارکنان سازمان در مراسم تشیع پیکر شهدای آتش نشان تصریح کرد: برابر برنامه ریزی کارگران خدمات شهری پس از پایان مراسم خیابان های اصلی و فرعی منتهی به مصلای تهران را  بطور کامل نظافت و رفت وروب کردند.

وی در پایان  ضمن اظهار امیدواری در خصوص ادامه راه این شهدای راه خدمت  گفت: تنها با اخلاص در خدمت و نیت میتوان ضمن کسب روزی حلال؛  رضایت و خشنودی خدا را به دست آورد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: