جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: چهارشنبه، 13 بهمن 1395     
ارائه خدمات پزشکی سفید پوشان منتظر در دهکده المپیک

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، همزمان با اجرای طرح جهاد مهربانی، گروه سفید پوشان منتظر با مشارکت قرارگاه جهادی امام رضا(ع) و اداره سلامت منطقه 22 در سرای محله دهکده مستقر شدند.

فروتن معاون اجتماعی  و فرهنگی منطقه در این باره گفت:«با توجه به آغاز اجرای طرح جهاد مهربانی با هدف نذر وقت افراد متخصص برای حل مسائل خانواده های نیازمند، گروه جهادی سفید پوشان منتظر  مشتکل از متخصص گوش و حلق و بینی، پزشک عمومی، پرستار، مشاور و ... در سرای محله دهکده مستقر و به شهروندان ارائه کردند.

وی افزود: گروه سفیدپوشان منتظر دانشجويان و فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي پزشكي و پيراپزشكي هستند كه وظيفه اصلي آنها ارائه مشاوره‌هاي پزشكي و غربالگري است که بيماران توسط پزشكان عمومي و متخصص معاينه شده و در صورت نياز براي ادامه درمان به بيمارستان‌هاي مختلف معرفي مي‌شوند تا به‌صورت رايگان درمان شوند برگزاری کلاس مهدویت با موضوع سلامت معنوی،اندازه گیری قند و فشار خون، مشاوره قبل از ویزیت پزشک توسط پرستار و ... از دیگر خدماتی بود که به بیش از 60 نفر شهروندان منطقه ارائه شد.

گفتنی است: تبلیغات با بروشور، بنر ، پوستر و ... در خانه های سلامت، کانون های خیریه، کلیه مراکز درمانی و بیمارستان ها و .. ،جذب همیار از طریق تبلیغات و برپایی غرفه در کلیه مراکز مرتبط، تکمیل فرم موجود در بروشور طرح و همچنین اطلاع رسانی به کلیه کارکنان، خیرین و ... از طریق توضیح طرح به صورت فرد به فرد و جمعی، استفاده از ظرفیت های دانشگاهی، جذب همیاران پزشکی با تخصص های مختلف، جذب همیاران با توان ارائه خدمات پاراکلینیک و ... از دیگر اقداماتی است که با مشارکت مسئولان خانه های سلامت همزمان با اجرای طرح جهاد مهربانی در سطح منطقه در حال اجرا می باشد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: