جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 بهمن 1395     
اجرای طرح "مدرسه انقلابی" ویژه دانش آموزان منطقه 20

به گزارش اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 20 از اجرای ویژه‌برنامه های مناسبتی ایام مبارک دهه فجر ویژه دانش آموزان با رویکرد فرهنگ فاطمی در این منطقه جنوبی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالحسین مسلمی با اشاره به اهمیت بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در مدارس و تقارن آن با ایام فاطمیه (س)، گفت: به منظور آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی بخش عظیمی از برنامه های این ایام ویژه دانش آموزان و در مدارس منطقه 20 به اجرا می رسد.

مسلمی با اشاره به اینکه طرح آذین بندی فضاهای آموزشی از مهمترین فعالیت های دانش آموزان در این ایام است، افزود: انتخاب بهترین آذین بندی، در قالب مسابقه" مدرسه انقلابی" در ایام مبارک دهه فجر برگزار می شود که صرفه جویی هزینه ای و استفاده از بهترین ها از دور ریختنی ها از مهمترین آیتم های داوری و قضاوت این مسابقه فرهنگی است.

وی ادامه داد: اعزام 2 هزار دانش آموز به تور تهران گردی و موزه عبرت با عنوان سفر انقلاب با اولویت محله های کم برخوردار از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر است.

معاون شهردار منطقه 20 یادآور شد: جشن انقلاب، آئین غبارروبی و عطرافشانی مزارشهدا، بزرگداشت مفاخر انقلاب اسلامی، شعرخوانی، مسابقات فرهنگی، برپایی ایستگاه های فرهنگی با عنوان گذر انقلاب از دیگر برنامه های ایام مبارک دهه فجر ویژه دانش آموزان نواحی 1 و 2 آموزش و پرورش شهرری است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: