جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 بهمن 1395     
برگزاری اردوهای علمی تفریحی برای دانش آموزان محلات محروم منطقه 4

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه4 از برگزاری اردوهای ویژه علمی و تفریحی برای دانش آموزان دختر محلات محروم خبر داد.

سید ابوذر حسینی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه 4 ضمن بیان این مطلب افزود،  به منظور ایجاد زمینه های مناسب برای ،نشاط، شادابی و مشارکت عملی دانش آموزان برای ورود به عرصه ی واقعی زندگی نخستین مرحله اردوهای علمی و تفریحی برای دانش آموزان دختر محلات محروم منطقه 4 برگزار شد .

وی افزود: محرومیت زدایی و توجه به اوقات فراغت وگردشگری دانش آموزان از اهداف اصلی این برنامه بوده است. همچنین این اردو فرصت مناسبی است که دختران نوجوان با امکانات مراکز فرهنگی و ورزشی شهرداری تهران آشنا شوند .

 حسینی همچنین با اشاره به مسوولیت حوزه اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در ایجاد زمینه توانمندسازی و توسعه اجتماعی جوانان بویژه دختران جوان و نوجوان از  ادامه اردوهایی از این دست با همکاری اداره کل امور بانوان شهرداری تهران خبر داد.

 معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 4تصریح کرد: در این راستا اردوی دانشجویی، با حضور  80 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه شهید عباسپور  پیش از این در باغ موزه قصر و برج میلاد برگزار شد و بسیار مورد اقبال دانشجویان قرار گرفت.

وی خاطر نشان کرد: در این اردو بازدیدکنندگان پس از صرف صبحانه در مجموعه رستورانی راه سبز و بازدید از بوستان آب وآتش وپیاده روی در پل طبیعت ، از گنبد مینا بازدید نمودند.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: