جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 بهمن 1395     
ارائه خدمات مشاوره ی حقوقی ویژه ی شهروندان

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز، مدیر کل حقوقی شهرداری تهران ضمن گرامیداشت دهه ی مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی از برگزاری ویژه برنامه های اجرایی به مناسبت این ایام خجسته از سوی اداره کل حقوقی شهرداری تهران خبر داد.

دکتر سید محمد طباطبایی نژاد ضمن بیان این مطلب گفت: همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و سقوط نظام طاغوت، و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل(ره) اداره کل حقوقی شهرداری تهران نیز هم گام و همراه با تمامی سازمان ها، نهادهای انقلابی و همچنین شهروندان ولایت مدار ایران اسلامی برنامه هایی ویژه ای را در دست اجرا دارد.

مدیر کل حقوقی شهرداری تهران همزمان با یوم الله دهه ی مبارک فجر از تجدید بیعت مجدد با آرمان های امام شهیدان، آذین بندی ساختمان های اداره کل حقوقی، دیدار با خانواده ی معظم شهدای انقلاب اسلامی، برپایی نمایشگاه عکس های انقلابی و همچنین ارائه ی مشاوره ی حقوقی به شهروندان، ویژه ی ایام مبارک دهه ی فجر خبر داد.

این مقام مسئول در شهرداری تهران در خصوص ارائه ی خدمات مشاوره ی حقوقی به شهروندان متذکر شد: ارائه ی خدمات مشاوره ی حقوقی از سوی واحد مشاوره ی اداره کل حقوقی در طول سال به صورت مستمر و به منظور خدمات رسانی به شهروندان صورت می گیر، اما به مناسبت فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ارائه ی این خدمات به صورت ویژه و به صورت فراگیرتر انجام می شود.

دکتر طباطبایی نژاد در پایان اظهار داشت: این اقدامات با همکاری و همدلی تمامی حوزه های اداره کل حقوقی شهرداری تهران و با محوریت بسیج و روابط عمومی این اداره کل برگزار خواهد شد.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: