جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 بهمن 1395     
تکریم یاران انقلابی و برگزاری گفتمان های تخصصی در محلات منطقه 19

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، شهردار منطقه 19 از تدارک و اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و مناسبتی دهه مبارک فجر در سراهای محله و مدارس منطقه خبر داد.

پیمان قربانی تکریم یاران انقلابی را از جمله ویژه برنامه های دهه فجر اعلام کرد و گفت: این برنامه به منظور تقدیر از فعالان دوران انقلاب تدارک دیده شده است که در نواحی این منطقه برگزار خواهد شد.

همچنین همزمان با آغاز دهه فجر ضمن برگزاری جشن های فجر انقلاب در سراهای محله، برنامه گلبانگ پیروزی انقلاب و نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس و سراهای محله منطقه اجر می شود.

به گفته وی به مناسبت این ایام کارگاه های انقلابی در محلات منطقه در نظر گرفته شده است که در قالب اجرای گفتمان های تخصصی در سراها تشکیل خواهد شد.

قربانی یکی دیگر از ویژه برنامه های مناسبتی دهه فجر را برگزاری مسابقه عکس خانوادگی بیان کرد و گفت: «من وانقلاب» عنوان این ویژه برنامه است که به صورت تهیه عکس های سلفی خانواده ها اجرا خواهد شد.

قربانی ادامه داد: اماکن پرتردد این منطقه در روزهای دهه فجر میزان شهروندان در اجرای تئاترهای خیابانی با موضوع «انقلاب و مردم» خواهد بود. علاوه براین طی این ایام گروه های موسیقی در فضاهای پرتردد همچون ایستگاه های مترو مستقر و به نواختن سرودهای انقلابی می پردازند.

«محله در گذر زمان» برنامه دیگری که به منظور ارائه تصاویر و عکسهای انقلابی در محلات مختلف تدارک دیده شده است. همچنین نمایشگاهی از دستاوردهای انقلاب (عکس و پوستر) در محلات منطقه برپا خواهد شد.

شهردار منطقه تصریح کرد: به مناسبت این ایام خانواده شهدای انقلابی تکریم و از آنان دلجویی خواهد شد. طی ویژه برنامه ای نیز تومار بیعت با رهبر کبیر انقلاب با عنوان «پیمان با ولایت» در مدارس و مساجد امضا می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: