جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: سه شنبه، 12 بهمن 1395     
آغاز عملیات تقاطع طبقاتی خیابان جانبازان – اتوبان باقری قبل از پایان سال جاری

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه 8، از شروع عملیات تقاطع طبقاتی خیابان جانبازان – اتوبان باقری قبل از پایان سال جاری خبر داد.

خسروی در این باره گفت:پروژه عمرانی تقاطع طبقاتی خیابان جانبازان – اتوبان باقری از سال گذشته پس از مطالعات کارشناسی در دستور کار مدیریت شهری شهرداری منطقه 8 قرار گرفت و درحال حاضربا مشخص شدن فضای کارگاهی این پروژه آماده اجرایی شدن است.

معاون فنی و عمرانی شهردار منطقه 8 با اشاره به اینکه این پروژه عمرانی باعث کاهش ترافیک اتوبان باقری و جانبازان می شود افزود: با احداث پروژه تقاطع طبقاتی خیابان جانبازان – اتوبان باقری شاهد کاهش 50 درصدی ترافیک در محور خیابان جانبازان قبل از میدان فلکه اول تهرانپارس خواهیم بود و از سویی به همین میزان  در اتوبان باقری در ساعات پر تردد در دوربرگردان های شمالی و جنوبی جانبازان نه تنها با ترافیک و حجم زیاد خودرو روبرو نخواهیم بود بلکه ضریب ایمنی در حوادث رانندگی افزایش خواهد یافت.

خسروی در ادامه اضافه کرد: این پروژه عمرانی طی هفته های آینده از سوی موسسه شهید رجایی اجرایی می شود و در سال آینده ساخت این تقاطع در مدت زمان معین ادامه خواهد یافت.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: