جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 بهمن 1395     
آماده باش کامل ستاد برف روبي در منطقه 8

به گروه اخبار مناطق 22  گانه شهرداری نیوز، معاون خدمات شهري و محيط زيست شهرداري منطقه 8 از آماده باش کامل ستاد برف روبي منطقه در سرتاسر محدوده خبر داد.

حمیدرضا فرخی با اعلام اين مطلب گفت: منطقه 8 با آمادگي کامل در برابر بارش برف و امکان يخ زدگي معابر با برنامه ريزي هاي انجام شده مشکلي در خصوص برف روبي نخواهيم داشت.

وي با اشاره به اينکه مخازن شن مخصوص در سطح منطقه جانمايي شده اند تا در زمان بارش برف شهروندان بتوانند از آنها استفاده کنند، خاطرنشان کرد: پس از بررسي ها و شناسايي نقاط حساس منطقه مخازن در حاشيه معابر و رمپ و لوپ بزرگراهي و روي پلهاي ماشين رو جانمايي شده اند.

معاون شهردار منطقه 8 به ديگر اقدامات منطقه و استقرار تجهيزات لازم و ماشين آلات سنگين در زمينه برف روبي اشاره کرد و گفت: در ايام بارش نزولات جوي ، با آمادگي کامل به خدمت رساني بهينه و سريع به شهروندان پرداخته و ساماندهي مسير تردد آنان در سطح معابر منطقه در اولويت برنامه ها قرار دارد.

وي يادآور شد: تمامي اکيپ هاي ستاد برف روبي منطقه همزمان با آغاز بارش برف درحالت آماده باش کامل عمليات خدمات رساني قرار گرفته اند وهمزمان تجهيزات وماشين آلات سبک وسنگين نيز درمحل هاي مذکور مستقر شده اند.

به گفته صمديان منطقه 8 در شرق پايتخت واقع شده و همچنين تمرکز مراکز تجاري ، اداري ، آموزشي و فرهنگي و به دنبال آن وجود حجم تردد وسيعي از شهروندان تهراني در اين منطقه سبب شده حوزه معاونت خدمات شهري و محيط زيست اقدام به اجراي تمهيدات ويژه اي به منظور مقابله با بارش برف و يخ زدگي معابر در سطح منطقه بنمايد.

 

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: