جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 بهمن 1395     
شهردار منطقه 3 پیشنهاد داد
احداث و نامگذاری ایستگاه آتش نشانی به نام شهید "علی امینی "

به گزارش اخبار مناطق22گانه شهرداری نیوز:شهردار منطقه 3 تهران از احداث و نامگذاری ایستگاه آتش نشانی به نام شهید "علی امینی" از شهدای آتش نشان  حادثه ی پلاسکو در یکی از محلات این منطقه خبر داد.

رضا دباغی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای آتش نشان و تجلیل از خدمات شهید امینی که در طول خدمت خود پیگیر احداث ایستگاه آتش نشانی در محلات مورد نیاز منطقه 3 از جمله محله ی زرگنده بود خاطر نشان کرد: اگر تلاش و از خود گذشتگی آتش نشان ها در تخلیه ی سریع ساختمان پلاسکو نبود بی شک میزان تلفات در این حادثه بسیار بالا بود ضن اینکه مجموعه شهرداری تهران و سازمان های امداد رسان بیش از 10 روز تمامی تلاش خود را برای امداد رسانی انجام دادند.

وی با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از بحران و لزوم تشکیل جلسات مداوم با حضور نهادهای مرتبط تصریح کرد: به این منظور باید مشکلات و نقاط بحران خیز هر ناحیه و محله را احصا کنیم و آموزش های لازم را علاوه بر مدارس در بین خانواده ها ، کارکنان ، سراهای محلات و ... توسعه دهیم .

وی بر استفاده از پتانسیل سراهای محلات تاکید کرد و افزود: در حال حاضر آموزش و پیشگیری از اهمیت بالایی برخوردار است و ما باید برای پیشگیری از حوادث طرح و برنامه داشته باشیم ضمن اینکه در حال حاضر 22 منطقه تهران شرایط یکسانی ندارند و ما باید برای هر منطقه و هرمحله نسخه ی متفاوتی برای پیشگیری و مقابله با بحران داشته باشیم.

محمد رضا گودرزی دبیر ستاد مدیریت بحران نیز در این جلسه تشکیل گروههای دوام در محلات و اجرای برنامه های آموزشی در مدارس را از مهمترین اقدامات صورت گرفته عنوان کرد.

مهدی پیرهادی معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه نیز سازماندهی ، توجه به ظرفیت های اجتماعی ،آموزش ،شناسایی خطرات و نقاط بحران خیز و   مراکز هماهنگ کننده خدمات و ایمنی را از مهمترین اصول پیشگیری و مدیریت بحران در منطقه عنوان کرد.

شهید علی امینی مدیر منطقه 2 ایستگاه آتش نشانی بود که در طول خدمت خود فعالیت ها و تلاش های ارزنده ای داشته است .

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: