جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: دوشنبه، 11 بهمن 1395     
با حضور کار آفرین معلول و موفق کشور
همایش کار آفرینی جوانان محله های مرکزی شهر تهران برگزار شد

به گزارش گروه آموزش و فرهنگ سازی شهرداری نیوز:ازسوی شهرداری منطقه 11 تهران ؛ با هدف ترغیب جویندگان کار به تکیه بر توانمندی های خود ؛ همایش کار آفرینی با حضور "فریبا معصومی" کار آفرین معلول و موفق کشور در فرهنگسرای انقلاب برگزار شد.  

 سید عباس طباطبایی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 11در این باره گفت: فریبا معصومی کارآفرین برتر کشورمان با وجود معلولیت شدید؛ دارای فاکتورهای بسیار ارزنده ای از جمله ریسک پذیری، ایده یابی و نو آوری، آرمان گرایی و آینده نگری است که می تواند به عنوان الگویی مناسب برای جوانان جویای کار مطرح شود.
طباطبایی افزود: همایش کار آفرینی با هدف ایجاد انگیزه بین جوانان و بهره گیری از تجربیات این کار آفرین موفق فومنی برگزار شد تا با الگو گیری از تلاش و استقامت وی بتوانند با تکیه بر توانمندی های خود و خلق ایده های نو آینده روشنی برای خود بسازند.
معاون اجتماعی وفرهنگی شهرداری منطقه 11خاطر نشان کرد: در هفته گذشته دو همایش کار آفرینی با شعار «کارآفرینی؛ دانستن، خواستن، برخواستن، تلاش و استقامت، توانستن» در فرهنگسرای انقلاب و سرای محله راه آهن برگزار شد و کمیته امداد امام خمینی (ره)، نواحی چهارگانه، مدیریت محله راه آهن و خانه های خدمات اجتماعی محلات منطقه در اجرای برنامه های مذکور مشارکت داشتند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: