جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 بهمن 1395     
در روزهای نخستین بهمن ماه و با همت شهرداری منطقه 17
تولید آلاینده های زیست محیطی در کارخانه «شاهین پلاستیک» کاهش یافت

به گزارش گروه اخبار مناطق 22 گانه شهرداری نیوز، ذهمزمان با هفته هوای پاک (29دی تا 5 بهمن) و با اجرای چند مرحله بازدید و کارگاه آموزشی، سطح تولید آلاینده های زیست محیطی در کارخانه شاهین پلاستیک کاهش یافت.

معاون امور شهر و فضای سبز منطقه 17 با اعلام این خبر افزود: برای کاهش میزان آلاینده های آب ،هوا و خاک در کارخانه شاهین پلاستیک تدابیر مختلفی از جمله نصب فیلتر اندیشیده شده که این روند در هفته هوای پاک از سرعت بیشتری برخوردار بود.

مهندس علیرضا جعفری با اشاره به بازدید مدیران شهری از این واحد تولیدی افزود: این واحد تولیدی در فواصل کوتاه و به صورت منظم توسط مدیران شهری و فعالان حوزه زیست محیطی مورد بازدید و ارزیابی قرار می گیرد تا مشکلات زیست محیطی موجود در این واحد به حداقل برسد. در هفته هوای پاک هم مدیران ارشد شهرداری با حضور سرزده در این واحد، از نزدیک در جریان روند سالم سازی فعالیتهای این واحد قرار گرفتند.

وی برگزاری دوره های آموزشی را مفید ارزیابی کرد و افزود: تا کنون دوره های متعدد آموزشی با موضوع کاهش آلاینده های زیست محیطی برای مدیران و کارکان این واحد تولیدی برگزار شده که نتایج بسیار خوبی را در پی داشته و هم اکنون کارکنان این مرکز ضمن رعایت قوانین و مقررات ایمنی محیط کار، در حفظ محیط زیست هم کوشا هستند.

گفتنی است کارخانه پلاستیک سازی شاهین در اتبان آیت الله سعیدی در ناحیه یک منطقه 17 قرار دارد و طی سالهای گذشته با رعایت قوانین زیست محیطی توانسته علاوه بر کاهش تولید آلاینده ها، استانداردهای لازم را نیز کسب کند.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: