جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 بهمن 1395     
جايگاه نخست برای خدمات عمرانی صورت گرفته در قلب تهران

به گزارش گروه عمران شهری شهرداری نیوز، معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 گفت: در ارزيابي 8 ماهه نخست سال 95 معاونت هاي فني و عمراني مناطق، معاونت فني و عمراني منطقه 6 در جايگاه نخست قرار گرفت.

سید رامین حسینی نژاد توضیح داد: پيرو ارزيابي هاي انجام شده از طريق حوزه هاي نظارتي و ستادي شهرداري تهران و با در نظر گرفتن شاخص هايي از جمله شايستگي و عملكرد معاون فني و عمراني، بودجه ريزي عملياتي، وضعيت نيروي انساني و متخصص و بهره گيري از سامانه اطلاعاتي، امتياز نظارت مديريتي ستادي بر پروژه، نحوه ارجاع كار، كيفيت پروژه ها و محصول نهايي، اجراي طرح هاي ستادي و عملكرد منطقه در راهبري عامل چهارم و آزمايشگاه، معاونت فني و عمراني منطقه 6 با كسب 90 امتياز بالاترين امتياز در بين معاونت هاي فني و عمراني مناطق راكسب نمود.

او با اشاره به اینکه پروژه های عمرانی سطح منطقه با سرعت خوبی در حال پیشرفت است، ادامه داد: پیش بینی می شود تا پایان سال بخش اعظمی از این پروژه ها به مرحله بهره برداری برسد.

حسینی نژاد با بیان اینکه بیشتر پروژه های عمرانی منطقه محور فرهنگی و اجتماعی دارد، گفت: امیدواریم با تکمیل این پروژه ها و تحویل آن ها به شهروندان سرانه های فرهنگی و اجتماعی منطقه افزایش یافته تا خدمات بیشتری به شهروندان ارائه شود.

معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 6 در خصوص پروژه های شاخص عمرانی منطقه گفت: پروژه های شاخص منطقه همچون احداث ساختمان اقامه نماز کشور، ساخت مسجد گل ها، ورزشگاه و سوله بحران کردستان، مجتمع بهاران و ساخت سرای محلات در حال تکمیل است و بعضی از پروژه ها نیز به مرحله بهره برداری رسیده است.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: