جستجو

آرشيو

تماس با ما

درباره ما

صفحه نخست

 
تاريخ درج: شنبه، 9 بهمن 1395     
در راستای تحکیم بنیان خانواده برگزار می شود
دهمین نشست چراغ خانه با موضوع مهارتهای "تعارض کار و خانواده "در منطقه 15

 به گزارش گروه اخبار مناطق 22گانه شهرداری نیوز،در راستای برگزاری سلسله نشست های چراغ خانه در منطقه 15 ؛ دهمین کارگاه آموزشی با موضوع مهارتهای تعارض کار و خانواده برگزار می شود.

 

 ابوطالب خلجی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه با اعلام مطلب فوق افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در خصوص اهمیت موضوع خانواده و نقش دشمنان در متزلزل کردن بنیان خانواده، اقداماتی در راستای تحکیم بنیان خانواده در بسیج منطقه در حال اجراست که از جمله آنها برگزاری این نشستها و کارگاههای آموزشی است.

وی در ادامه اظهار داشت: در این راستا با برنامه ریزی معاونت خواهران حوزه بسیج منطقه برگزاری 12 کارگاه آموزشی در دستور کار قرار گرفت که تاکنون 9 نشست با حضور 1400 نفر از کارکنان و خانواده های آنان برگزار شده و دهمین نشست نیز شنبه مورخ 9 بهمن در منطقه برپا خواهد شد.

خلجی خاطر نشان کرد: مهارتهای ارتباطی موثر، آسیبهای اجتماعی، فرزند پروری، مهارتهای پیش از ازدواج و مهارتهای تعارض کار و خانواده از جمله مهارتهایی بود که در این کارگاهها برای شرکت کنندگان آموزش داده شد.

وی یادآوری کرد: این سلسله نشستها با هدف آشنایی با مفهوم خانواده در اسلام و انطباق آنها با فرهنگ ملی و بومی، تقویت بنیان خانواده و آشنایی با چگونگی حل مشکلات و موانع پیش رو در خانواده، فرهنگ یا سبک زندگی ایرانی- اسلامی و تربیت فرزندان در راستای تربیت دینی و فرامین اسلامی برگزار می شود.

 




درج يادداشت و نظرات

نام:
  ايميل:
توضيحات: